
Verkoop je toevallig je originele mistlampen

Moderator: webmasters
lausteen wrote:UniRoyal RainSport zijn inderdaad banden met een hele goede prijs / kwaliteit verhouding en erg goed op nat. B-Merk bagger moet je absoluut niet kopen, heb onder mn 205 Minera banden zitten. Op droog prima maar op nat gaat ie echt alle kanten op![]()
Verkoop je toevallig je originele mistlampen?
Ik heb ook interesse in klipjes... En ja, ook ik rijd een rode volcaneRio97 wrote:Ik heb nog wel wat klipjes liggen. En ik ben van plan om naar de meeting te komen. Msschien kunnen we even kijken. Alleen komt er dit jaar telkens wat tussen als ik naar een meeting wil komen...
Heb clipjes over inprencipe zou ik alles dubbel moeten hebben heb een doosje met clipjes neem wel wat meeLaurent wrote:Ik heb ook interesse in klipjes... En ja, ook ik rijd een rode volcaneRio97 wrote:Ik heb nog wel wat klipjes liggen. En ik ben van plan om naar de meeting te komen. Msschien kunnen we even kijken. Alleen komt er dit jaar telkens wat tussen als ik naar een meeting wil komen...
Neem ze zondag mee.Holländer wrote:Ik kom zondag ook naar de meeting, en ben nog op zoek naar oude banden. Heb ze nodig voor het introkamp van school, er wordt dus niet meer op gereden. Als je ze voor me wilt doneren heel graag! We praten er zondag wel over.
Verder ben je goed bezig! schitterende aanpassingen op je auto en weer 4 veilige banden! Ik ben benieuwd hoe 't geheel er in Nieuwegein uit zal zien!
AlexanderB wrote:staaf van het sleepoog is wel rond toch? kan zijn dat dr wat vlakjes ingedrukt zijn bij het buigen.. een verwijderbaar sleepoog klinkt trouwens wel als een heel goed idee, als je dat kan maken, zeker doen
anyway, inderdaad, die 2 rondjes die naar beneden uitsteken op het front zijn de originele sleeppunten.. daar zat bij de ph1 bumper ook 2 uitsparingkjes aan de onderkant, zodat de sleepkabel dr makkelijker bij kon.
bij ph2 hebben ze dr inderdaad nog een 3e, extrastevige, bij gelast, dat is diegene die nu bij jou in de weg zit voor je lamp.
ff denken injectiehuis is toch dat ding wat verbonden zit met je luchtfilter doormiddel van een zwart ding. Is dat makkelijk schoon te maken dan (als leek zijnde dan he)Mastenhose wrote:Mijn Volcane had destijds ook dat een koude start altijd in 2x ging. Eerste keer aanslaan en meteen uitvallen, daarna starten en lopen, geen probleem, maar wel altijd in 2x.
Bij mij was het opgelost na het schoonmaken van het injectiehuis en het steken van nieuwe bougies.
Citroën altijd wat te doen! Zekers. Ben nu 2 weken vrij moet zoiezo huisje verbouwen en deurpanelen verzinnen. Heb iets op papier staan moet alleen ff kijken of me dat gaat lukken. Morgen nog ff een stofzuiger en een doekje door de binnenkant en hij kan weer gezien worden.Laurent wrote:Ach, ja. Met een Citroën heb je altijd wat te doen!Zo lang die morgen maar netjes is. Reserveer alvast een plekje, dan kan ik hem mooi naast jou zetten