Ben 86 wrote:Hoogst waarschijnlijk binnenkort behoorlijk wat onderdelen in de verkoop dus hou het forum in de gaten!
You've got PB
Moderator: webmasters
master-arnie wrote:@drake; waarschijnlijk vanwege het prijsverschil tussen 8-kleppers en 16-kleppers. Die 16-kleppers gaan ook nog net boven mijn budget...
Drake wrote:verzekering is net zo duur kan ik melden, benzineverbruik wat minder maar dat ligt aan de voet
De 8v heeft wel wat meer koppel wat prettiger rijd, is inderdaad niet langzaam maar snel (0-100 10 sec) is hij ook weer niet, laten we het "vlot" noemen . Maar ik begrijp de keuze voor een 8v wel, 16v is pas leuk als het echt snel moet zijn.master-arnie wrote:@drake; waarschijnlijk vanwege het prijsverschil tussen 8-kleppers en 16-kleppers. Die 16-kleppers gaan ook nog net boven mijn budget...
dat is een kwestie van goed zoeken (je weet wat ik voor de mijne heb betaald)
Drake wrote:nja ik ben 21 , de 16v doet bij rustig rijden 1 op 13,5 echter gas in en... nouja hij lust wel wat maar ik vind het niet erg om wat meer te betalen ik heb er ook meer rijplezier van.
overgens is het dus een VTR eigenlijk
verwarde hem met de nieuwere (90 ipv 100 pk)
dit is hem dus:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 3&cache=no
ik heb overgens in een vtr gereden maar dat is al een tijd geleden, reed heel prettig bijna een diesel kwa koppel maar ook net als een diesel bovenin heel weinig fut echter prima als comfortable cruiser.
het is inderdaad makkelijker een goede vtr te vinden voor minder dan een 16v, de laatste is ook vaak afgetrapt of versjonnied. Maar ik ben wel benieuwd wat hij gekost heeft, kan ik vergelijken met de 106
Maar het belangrijkste: je blijft toch wel bij de axclub nog rondhangen?