De motorkap blijft zoiezo


Moderator: webmasters
de blauwe onderdelen zijn van men blauwe GT, die gaan niet weg, had het op de motors en V-bakken. oeps, sorry.TvL wrote:Die achterspoiler wil ik wel! Kom je naar de meeting morgen?
Je AX ziet er superdik uit trouwens
middendemper hangt niet lager, just sayingAlexanderB wrote:waarom heb je m dan ook lager gehangen.. hapje uit de bumper en dan had ie perfect gehangen(just saying..)
idd een ovaaltje had in dit geval ook beter geweest. Al begrijp ik wel dat dit een echte groupe N uitlaat is en een rally auto nooit zo diep zal liggen natuurlijk. MAar ik vind wel een oplossing. Dat is nou net één van de leuke dingen aan het modden van een wagenMastenhose wrote:Onder m'n Saxo hangt de middendemper laag, maar niet zo laag. Met m'n Saxo heb ik ook wel het probleem van aanlopen op drempels etc., reden te meer om voor een demperloze middenpijp te gaan in mijn geval. Belachelijk overigens: Devil middenpijp met demper, is gewoon een ronde demper... Als ze daar nou eens een ovaal exemplaar tussen gelast hadden, had 't probleem er niet eens geweest waarschijnlijk...
Kies maar, maar voor die enez motorkap reken ik dubbelLosroyos wrote:Ziet er heel netjes uit wanneer kan ik mijne komen brengen?