Tja, dat ging idd goed mis met die auto. We reden van een feest terug naar huis over de A7 naar Groningen. Een vriend van me heb ik die auto in goede staat gegeven, vooral technisch. roest heb ik nooit helemaal kunnen oplossen.
Maar goed, we reden tegen de 180/190 op topsnelheid toen hij een stuurfout maakte bij het inhalen van een vrachtwagen. Voor de grap probeerde hij strak langs die wagen te sturen, maar we ramden de vrachtwagen nog net op de linkerhoek. Dus kwam de deur waar ik zat een stuk naar binnen. we kwamen in een slip en vlogen met de neus de verkeerde kant op met de rechter zijkant nog een keer de vangrail in. Nou is die rechter kant idd goed verkloot. Gelukkig konden we ons snel uit de voeten maken, we scheurden spookrijdend snel een taluut af en kwamen via de dorpjes boerakker en sebaldeburen in leek uit en zo binnendoor naar Groningen.
We hebben er hard om gelachen, maar jullie moeten die auto niet kopen. Het interieur is totaal, maar dan ook totaal uitgeleefd. Het stuur is de helft van afgezaagd, van het dashboard ook zodat hij meer beenruimte had. Bovendien reed hij al een jaar zonder ramen, dus het is een grote schimmelbak.
Nou ja, zonde van die GT, maar ik heb er wel flink mee gelachen.