Stelletje barbaren!!! GT terug in L'stad!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
Stelletje barbaren!!! GT terug in L'stad!!!!
Even een foto van mijn laatste GT:
En moet je nu eens zien:
Ik weet dat de auto na mij zeker 3 eigenaren heeft gehad... waarvan er ??n (of meerdere) dus niet kunnen rijden. (in 1,5 jaar tijd 5 eigenaren!!) Want in zo'n arbarmelijke staat had ik hem niet verkocht!!
Skirtset was namelijk nog compleet, origineel achterlicht zat er op (zwarte erbij) ramen zaten er nog in... bijna deukvrij!! Ik vind het toch best jammer eigenlijk. Dacht dat ie was opgeknapt.
Toch wel jammer hoor.
En moet je nu eens zien:
Ik weet dat de auto na mij zeker 3 eigenaren heeft gehad... waarvan er ??n (of meerdere) dus niet kunnen rijden. (in 1,5 jaar tijd 5 eigenaren!!) Want in zo'n arbarmelijke staat had ik hem niet verkocht!!
Skirtset was namelijk nog compleet, origineel achterlicht zat er op (zwarte erbij) ramen zaten er nog in... bijna deukvrij!! Ik vind het toch best jammer eigenlijk. Dacht dat ie was opgeknapt.
Toch wel jammer hoor.
Last edited by Rob GT on ThuNov17, 2005 4:05:41 PM, edited 2 times in total.
Inderdaad..
Bovenste: ZV - 44 - VZ
Onderste: ZV - 40 - ZH
Toch blijft het zonde!
Toch blijft het zonde!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
-
- Drempelkiller
FoxHunter wrote:Inderdaad..
Toch blijft het zonde!
Schandalig om een GT zo te mishandelen, leg eens uit op de bovenste foto's zie ik echt geen Mazda 121???????????????????
Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer
kakanox wrote:ik had al zo'n vermoeden... maar hij was wel heel goed gelukt! dus ik dacht laat ik geen domme dingen zeggen
Zou ik ook zeggen achteraf
Heel even wat anders tussendoor... Dit is dan geen AX maar ik moet hier ook erg van huilen:
En dan bedoel ik niet die Ford Pumba of die roze brommobiel op de achtergrond... :pukeleft:
-
- Bedreven AX driver
Tja, dat ging idd goed mis met die auto. We reden van een feest terug naar huis over de A7 naar Groningen. Een vriend van me heb ik die auto in goede staat gegeven, vooral technisch. roest heb ik nooit helemaal kunnen oplossen.
Maar goed, we reden tegen de 180/190 op topsnelheid toen hij een stuurfout maakte bij het inhalen van een vrachtwagen. Voor de grap probeerde hij strak langs die wagen te sturen, maar we ramden de vrachtwagen nog net op de linkerhoek. Dus kwam de deur waar ik zat een stuk naar binnen. we kwamen in een slip en vlogen met de neus de verkeerde kant op met de rechter zijkant nog een keer de vangrail in. Nou is die rechter kant idd goed verkloot. Gelukkig konden we ons snel uit de voeten maken, we scheurden spookrijdend snel een taluut af en kwamen via de dorpjes boerakker en sebaldeburen in leek uit en zo binnendoor naar Groningen.
We hebben er hard om gelachen, maar jullie moeten die auto niet kopen. Het interieur is totaal, maar dan ook totaal uitgeleefd. Het stuur is de helft van afgezaagd, van het dashboard ook zodat hij meer beenruimte had. Bovendien reed hij al een jaar zonder ramen, dus het is een grote schimmelbak.
Nou ja, zonde van die GT, maar ik heb er wel flink mee gelachen.
Maar goed, we reden tegen de 180/190 op topsnelheid toen hij een stuurfout maakte bij het inhalen van een vrachtwagen. Voor de grap probeerde hij strak langs die wagen te sturen, maar we ramden de vrachtwagen nog net op de linkerhoek. Dus kwam de deur waar ik zat een stuk naar binnen. we kwamen in een slip en vlogen met de neus de verkeerde kant op met de rechter zijkant nog een keer de vangrail in. Nou is die rechter kant idd goed verkloot. Gelukkig konden we ons snel uit de voeten maken, we scheurden spookrijdend snel een taluut af en kwamen via de dorpjes boerakker en sebaldeburen in leek uit en zo binnendoor naar Groningen.
We hebben er hard om gelachen, maar jullie moeten die auto niet kopen. Het interieur is totaal, maar dan ook totaal uitgeleefd. Het stuur is de helft van afgezaagd, van het dashboard ook zodat hij meer beenruimte had. Bovendien reed hij al een jaar zonder ramen, dus het is een grote schimmelbak.
Nou ja, zonde van die GT, maar ik heb er wel flink mee gelachen.
Mercedes w115 - Citroën AX: 2 handen op 1 buik