Peter moest afgelopen jaren gewoon de remtangen weer even gangbaar maken en wat vet erop. Dat gaat wel lukken. Ze gaan gewoon wat stroef nu omdat ze nogal weinig te doen hebben.
@Joost:
- Ik heb geen trommels achter!
- En ruitenkit wil ik al maanden! Maar de leverancier schiet maar niet op!
ik zou voor dat tientje gewoon een nieuw ashoesje kopen, is misschien een kloteklusje maar kit op zo'n vettige omgeving, tsja, denk niet dat dat de beste oplossing is.
Met wat voor banden en velgen rij je en wat voor ronden tijden rij je op zandvoort.
Zelf rij ik met 13 inch slicks , ik heb 14 en 15 inch geprobeerd maar dit gaat tenkosten van de wegligging.
Racingcare is een raceteam , we rijden met oa AX GTI ex Cup uitvoering. Tevens geven we cursussen en incentive dagen (tijdens deze dagen rijden we groepen rond op het ciruit tegen een vergoeding)
De remmen van een gti zijn voor straat gebruik groot genoeg , voor op het circuit gebruik ik dezelfde diameter incombinatie met 6 pots remklauwen . Dit remt super.
Incombinatie met 13 inch heb je het laagste zwaartepunt , en dit is belangrijk voor een hoge bochtensnelheid.
Racingcare is een raceteam , we rijden met oa AX GTI ex Cup uitvoering. Tevens geven we cursussen en incentive dagen (tijdens deze dagen rijden we groepen rond op het ciruit tegen een vergoeding)
Helemaal mee eens. met 13, 14 en 15 gereden maar met 13inch stuurt een AX het best. Met goeie schijven, blokken en 4 of 6 pots klauwen is in 13 inch voldoende remcapaciteit te krijgen maar kost wel een paar ?
De klauwen schijven en remblokken komen bij Remservice Utrecht vandaan. Het is niet goedkoop maar wel goed en betrouwbaar en de klauwen gaan lang mee.
De standaard klauwen geven snel spelling op de geleide pennen.
Dit incombinatie met goede 13 inch slicks en goede schokbrekers zorgen er voor dat je snel door de bochten kan vliegen.
Racingcare is een raceteam , we rijden met oa AX GTI ex Cup uitvoering. Tevens geven we cursussen en incentive dagen (tijdens deze dagen rijden we groepen rond op het ciruit tegen een vergoeding)
Ik rijdt nu op 14" stalen velgen met oude slicks.
Rondetijden? Geen idee, en dat is waarschijnlijk maar goed ook. Ben geloof ik niet de meeste getalenteerde coureur van Nederland.
Die 6-pots remmerij klinkt interessant. Maar dan moet ik wel eerst even een bank overvallen. Hebben jullie dan ook nog 3-gats naven? Ik las dat de wielmoeren nogal eens afbraken in de oude AX cup.
KMvrtr wrote:Ik rijdt nu op 14" stalen velgen met oude slicks. Rondetijden? Geen idee, en dat is waarschijnlijk maar goed ook. Ben geloof ik niet de meeste getalenteerde coureur van Nederland.
Die 6-pots remmerij klinkt interessant. Maar dan moet ik wel eerst even een bank overvallen. Hebben jullie dan ook nog 3-gats naven? Ik las dat de wielmoeren nogal eens afbraken in de oude AX cup.
racingcare rijdt op viergaats, ik weet niet of je dat bedoelt of dat ze nog naven hebben liggen? 3-gaats naafjes heb ik nl. nog over..
waarom heb jij eigenlijk geen gewone veerpootbrug?