dromen doe ik zeker ook... maar voorlopig staat er een rooie 1.1 voor de deur. Hij is strak op een krater in de rechterdorpel na, er zitten mooie plaisirvelgjes onder, hij staat netjes op de bandjes en verder eigenlijk niks speciaals. Hij startte perfect, ook na 2 maandjes stilstaan (zo lang stond ie dus al te koop.. dat niemand 'm opgehaald heeft!), en de thuisrit verliep ook prima.
Viel me wel op dat ie wat zwarte rook blies onder vollast op de snelweg (bij inhalen, heb 'm ff rustig weer "wakker laten worden" met 110 km/h), maar dat was dan ook het enige dat op slijtage kon duiden. Toen ik bijna thuis was even een binnendoorweggetje genomen en 'm eens flink op z'n staart getrapt; zwarte rook kwam en verdween ook weer als sneeuw voor de zon, dus het zal 'm wel in de stilstand of lui rijgedrag gezeten hebben - hij rookt helemaal niet meer. Het blokje was ook netjes droog, ook na 85 km rijden.
Dus... alle nuttige onderdelen liggen vanaf heden bij mij in de schuur, maar aangezien m'n dame binnenkort mogelijk in een rode AX GT rondkart houd ik het plaatwerk zoveel mogelijk zelf