24 en 25 September Full Speed Zwolle Camping meeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Drake wrote:
master-arnie wrote:
Drake wrote:ben er zaterdag van 'sochtens vroeg tot 11 uur 'svonds. zondag kan ik wegens sollicitatie niet.


Op zondag een sollicitatie gesprek? Nog nooit van gehoord, maar zou kunnen natuurlijk :wink:


Ik heb 7 maanden geleden voor mijn vorige baan ook een sollicatie gesprek gehad, op zaterdag!,
maar idd hele vreemde tijd, beetje raar ict bedrijf is het ook maarja ik moet pakken wat ik pakken kan, zou me niets verbazen als ik na het gesprek niks meer van ze hoor, wat ik al bij 2 andere bedrijven in het verleden heb gehad, maar we zien het wel.

mischien kom ik naar het gesprek wel alsnog richting zwolle eff afwachten hoe het afloopt


succes iig! ik weet hoe het voelt dat solliciterne.. al ben ik (na dikke 3mnd) nog niet zover dat ik ook op gesprek mocht komen.. mij wijzen ze al op de voorhand af! :(

maar sterkte en tot zaterdag
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

FoxHunter wrote:komt er nog iemand langs Nieuwegein :P


Ik rij langs nieuwegein naar Zwolle ja. Hoezo? :lol:
Freude am Fahren.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

ik wil er ook heen :) Heb joost al gemaild! Dus mocht het doorgaan misschien leuk om samen te rijden? (ga wel op zaterdag dan)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

FoxHunter wrote:ik wil er ook heen :) Heb joost al gemaild! Dus mocht het doorgaan misschien leuk om samen te rijden? (ga wel op zaterdag dan)


Ik ga ook op zaterdag, maar hoef niet op de beurs te staan, dus ga pas later op de dag. Niet om 8 uur 's ochtends ofzo.... uurtje of 1 lijkt me vroeg zat.
Freude am Fahren.

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

De R5 club ClubCinq heeft ook een meeting komende zaterdag in Zwolle

http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic.php?t=3320

helaas zal ik dus denk ik niet langs de AX meeting kunnen omdat ik niet met m'n eigen auto ben. Alhoewel hij al wel rijdt, moet er nog 't een en ander gedaan worden om 'm door de apk te krijgen

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

GTE wrote:De R5 club ClubCinq heeft ook een meeting komende zaterdag in Zwolle

http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic.php?t=3320

helaas zal ik dus denk ik niet langs de AX meeting kunnen omdat ik niet met m'n eigen auto ben. Alhoewel hij al wel rijdt, moet er nog 't een en ander gedaan worden om 'm door de apk te krijgen


leuk leuk,, maar dit is nog net iets grootser. (overnachting!)

EN HET WEER ZIET ER GOED UIT :rave
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

jep, het weer lijkt goed te gaan!

laat ik het zo zeggen, eerlijk gezegd heb ik zelf ook geen interesse in een overnachting haha
Misschien blijf ik in zwolle pitten en kom ik zondag nog even koekeloeren, maar dat zie ik ozndagochtend nog wel

en jullie in ieder geval veel plezier komend weekend

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

waar is de camping eigenlijk, wel zo handig om te weten als ik nog langskom om het een en ander te droppen :D

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

IceByte wrote:waar is de camping eigenlijk, wel zo handig om te weten als ik nog langskom om het een en ander te droppen :D


link van Joost gekopieerd :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Locked