Drake wrote:ben er zaterdag van 'sochtens vroeg tot 11 uur 'svonds. zondag kan ik wegens sollicitatie niet.
Op zondag een sollicitatie gesprek? Nog nooit van gehoord, maar zou kunnen natuurlijk
Ik heb 7 maanden geleden voor mijn vorige baan ook een sollicatie gesprek gehad, op zaterdag!, maar idd hele vreemde tijd, beetje raar ict bedrijf is het ook maarja ik moet pakken wat ik pakken kan, zou me niets verbazen als ik na het gesprek niks meer van ze hoor, wat ik al bij 2 andere bedrijven in het verleden heb gehad, maar we zien het wel.
mischien kom ik naar het gesprek wel alsnog richting zwolle eff afwachten hoe het afloopt
succes iig! ik weet hoe het voelt dat solliciterne.. al ben ik (na dikke 3mnd) nog niet zover dat ik ook op gesprek mocht komen.. mij wijzen ze al op de voorhand af!
FoxHunter wrote:ik wil er ook heen Heb joost al gemaild! Dus mocht het doorgaan misschien leuk om samen te rijden? (ga wel op zaterdag dan)
Ik ga ook op zaterdag, maar hoef niet op de beurs te staan, dus ga pas later op de dag. Niet om 8 uur 's ochtends ofzo.... uurtje of 1 lijkt me vroeg zat.
helaas zal ik dus denk ik niet langs de AX meeting kunnen omdat ik niet met m'n eigen auto ben. Alhoewel hij al wel rijdt, moet er nog 't een en ander gedaan worden om 'm door de apk te krijgen
helaas zal ik dus denk ik niet langs de AX meeting kunnen omdat ik niet met m'n eigen auto ben. Alhoewel hij al wel rijdt, moet er nog 't een en ander gedaan worden om 'm door de apk te krijgen
leuk leuk,, maar dit is nog net iets grootser. (overnachting!)
laat ik het zo zeggen, eerlijk gezegd heb ik zelf ook geen interesse in een overnachting haha
Misschien blijf ik in zwolle pitten en kom ik zondag nog even koekeloeren, maar dat zie ik ozndagochtend nog wel
en jullie in ieder geval veel plezier komend weekend