baukje, niet doen..
mijn dashboard brak ook toen ik m even los wilde halen omdat ik er niet bij kon!
leg gewoon de deurbekabeling aan en zorg voor een plus aansluiting bij je middenconsole (daar waar ook je schakelaars dus komen) die KAN je direct vd accu afhalen, of van een ander draadje bij bijv je zekeringkastje.
leg gewoon nieuwe kabels aan volgens het schema, je hebt alleen een plus een min en een schakeldraad nodig.. min kan vrijwel overal, en plus en schakeldraad zou je ook moeten lukken.
om er makkelijk bij te kunnen zou ik even je stoelen eruit halen (beide kanten) zodat je op je rug op de vloer kan liggen en onder je dashboard kan kijken
zo dus:
als je je rem en koppelings pedaal volgt, dan kom je ene hooop metaal tegen met daarin een groot 3 hoekig gat, daar heb ik de kabels doorheen gelegt zodat ze op hun plek blijven (flexibele isolatiebuis is wel handig tegen beschadigingen!)
de oude bekabeling zoeken enzo is mij niet gelukt, en ik had er zelfs een 2e en 3e kabelboom MET raambediening bij zodat ik wist waar ik moest zoeken..
nieuwe kabels leggen dus