Je kunt hier echt lang en breed over discusseren, maar ik denk dat ik wel juist zit als ik zeg dat dit helaas niet de geschikte plek is om dat te doen. Dit is immers een forum voor AX-rijders, niet een forum om mensen bij te praten over de stand van zaken in de wereld en dat soort dingen.
Ik wil het daarom eigenlijk hier ook wel bij laten. Alle info die je nodig hebt om te weten hoe en wat, kun je vinden op die site. Helaas is alles in Engels, dus als je niet zo goed bent in Engels, zul je er bar weinig van snappen. Hoop daarom ook een beetje dat diegenen het toch een beetje zullen snappen met deze korte uitleg.
Ik stel voor om buiten het forum eventueel dieper in te gaan op dit onderwerp, dus men weet me wel te vinden Smile
Eventuele reacties mogen natuurlijk wel geplaatst worden. Ik ga niet zeggen dat men nu z'n mond moet houden nadat ik wat gezegd heb. Sta altijd open voor reacties! Zal alleen proberen zo min mogelijk op dit onderwerp in te gaan hierna.
In tegendeel. Dat is een van de mooie dingen van dit forum, alles kan besproken worden.
Alternatieven zijn er trouwens wel. Denk aan kernenergie. Het is een kwestie van tijd voordat we kernfusie onder de knie hebben, en dan kon het wel eens heel snel gedaan zijn met het energieprobleem. Groot voordeel is dat er dan ook veel minder afval vanaf komt.
In de tussentijd zijn er nog een heleboel alternatieven. getijde enrgie bijvoorbeeld. Voor degene die niet weten wat dat is. Zie het als een soort dobber in de zee en dat op en neer gaan levert energie op.
Fossiele brandstoffen zullen ooit opraken. Daar is geen twijfel over. Is misschien maar goed ook ivm vervuiling. En het zal echt wel loslopen met het vervolg. De benzinemotor is tijdelijk. Maar er zal ongetwijfeld een alternatief komen.