Pech avondje

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Pech avondje

Post by q01z »

even wat informatie vooraf:
ik ben heel erg aan het bezuinigen op alles, om geld uit te sparen voor mijn auto en voor andere dingen.. dus ik doe alles eigenlijk low-budget, of gewoon niet.

gister was ik met mijn vriendin en wat vriendinnen van haar naar de stad geweest, super gezellig.. maar ze besloten dat we naar de bios gingen.. vind ik leuk.. en met wat rekenen vond ik dat dat ook wel kon :) tenslotte moet ik er ook wat voor over hebben.
parkeer ik mijn auto naast de parkeermeter om ervoor te zorgen dat ik niet zover hoef te lopen en ik zo voor de automaat kom te staan als ik uitstap.. dus ik stap uit PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTt loopt mn linker achterband leeg!! ik helemaal pissed natuurlijk.. gewoon echt flink lek.. in alle frustratie staan we even te schelden.. en vergeten we een parkeerbonnetje te kopen.. bij terugkomst blijkt dat Oom Agent het daar neit mee eens was.. dus weer 40,- armer! rij ik vervolgens terug naar huis.. gaat mn koplamp kapot, uiteraard op een moment dat ik een Agent tegen kom.. want waarom zou die lamp anders kapot gaan..
blijkt het dus te zijn dat mams geen reservelampjes in dr auto heeft.. dus je raad het al! weer een boete!! Agent had wel begrip voorr mijn pech situatie.. maar desondanks schreef hij toch (opzich terecht, maar toch)

het zat me dus weer niet mee :( zometeen maar even een nieuwe band gaan halen.. leuke is, deze Toyo's zaten er nog geen 2mnd om..

er zat overigens een scherp stuk ijzer in mijn band, dat m ook nog redelijk open gescheurt heeft..

als afsluiting:
)#&*(!@^#$^%@#%^%^%@#())@#%^%%#$#!@#%%@%$#!%%%%#%$%!@#&()#^&^#$%^%#!@#%%$%!#!

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

wat heb jij een peg zeg das nie normaal meer

dus er is wel degelijk politie op jou eiland.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

tank_driver wrote:wat heb jij een peg zeg das nie normaal meer

dus er is wel degelijk politie op jou eiland.

nah bios in vlissingen, andere meneer was in Goes..

en pech, tsja.. het kan iedereen overkomen.. dus ik denk niet dat het specifiek iets van mij is.. maar dit soort dingen gebeuren alleen als ik zuinig aan het doen ben hoor..
Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Dat zul je altijd zien. Als je zuinig aan moet doen heb je dit soort dingen. Ik zit nu ook ff wat krap in mn geld en heb nu nog 2 bekeuringen liggen. Eentje moet de 20e van deze maand betaald zijn en die ander kwam van de week binnen. En iemand heeft mijn knipperlicht geramd :evil:

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Achterband betaald mama wel ;)
Parkeer bon had je moeten kopen!
En lampje die kapot gaat is lullig 8)
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

band wordt zeker wel weer betaald. maar het gaat ff om het idee ook.. ik heb m vanmorgen laten plakken, koste 24,- niet echt goedkoop.. maar ach het rijdt weer.. dus boeiend :0

bonnetje had ik zeker moeten kopen! maar daar heb ik na het verwisselen gewoon niet meer aan gedacht.. dus tsja, beetje pech he :P
Image

Post Reply