ik ben heel erg aan het bezuinigen op alles, om geld uit te sparen voor mijn auto en voor andere dingen.. dus ik doe alles eigenlijk low-budget, of gewoon niet.
gister was ik met mijn vriendin en wat vriendinnen van haar naar de stad geweest, super gezellig.. maar ze besloten dat we naar de bios gingen.. vind ik leuk.. en met wat rekenen vond ik dat dat ook wel kon

parkeer ik mijn auto naast de parkeermeter om ervoor te zorgen dat ik niet zover hoef te lopen en ik zo voor de automaat kom te staan als ik uitstap.. dus ik stap uit PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTt loopt mn linker achterband leeg!! ik helemaal pissed natuurlijk.. gewoon echt flink lek.. in alle frustratie staan we even te schelden.. en vergeten we een parkeerbonnetje te kopen.. bij terugkomst blijkt dat Oom Agent het daar neit mee eens was.. dus weer 40,- armer! rij ik vervolgens terug naar huis.. gaat mn koplamp kapot, uiteraard op een moment dat ik een Agent tegen kom.. want waarom zou die lamp anders kapot gaan..
blijkt het dus te zijn dat mams geen reservelampjes in dr auto heeft.. dus je raad het al! weer een boete!! Agent had wel begrip voorr mijn pech situatie.. maar desondanks schreef hij toch (opzich terecht, maar toch)
het zat me dus weer niet mee

er zat overigens een scherp stuk ijzer in mijn band, dat m ook nog redelijk open gescheurt heeft..
als afsluiting:
)#&*(!@^#$^%@#%^%^%@#())@#%^%%#$#!@#%%@%$#!%%%%#%$%!@#&()#^&^#$%^%#!@#%%$%!#!