Lid hardinxcore-tuning in een Honda Civic 1.6 VTI
Moderators: Rock's, webmasters
-
arnie
- AX super weirdo

- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Lid hardinxcore-tuning in een Honda Civic 1.6 VTI
Freude am Fahren.
-
citro-power
- AX Master

- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
kakanox wrote:een gezonde achtklepper gaat met de juiste ombouw ook over de 8000...
was het niet Gert die een filmpje had gepost waar je 'm zo naar 7500 ziet schieten?
Jep that?s me.
Ik jank hem meestal door tot de 7000 a 7001 toeren...
Dan met overschakelen zit ik meestal rond de 5500 a 6000 toeren.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Je max koppel kan het beste hoog liggen. zodat als je schakelt op je max vermogen je terugvalt op je max koppel. Als je je max koppel heel laag hebt zitten dan heb je dus tijdens een sprint niet je max koppel om te accelereren.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
tank_driver
- AX Master

- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
haha, jij moet niet overdrijven jan-steven.. herinner me nog een 100+ in de bebouwde kom, bij het Philips-stadion, en een inhaalmanoeuvre op weg terug van q01z waar zelfs mijn haren recht van overeind gingen staantank_driver wrote:GRAPPIG????levens gevaarlijk ik ben ook niet heilig en rijd ook wel eens TE hard maar dit is echt TE.
shame on you!!!!!!!!!!!!!!
(en nee, volgens mij had ik ook toen g??n haar)
maarrem.. ff ontopic, zit dit filmpje nog eens te kijken.. ook die zuigers van dat VTi-tje zullen er soon wel aan de bovenkant uit komen denk ik.. check de koelvloeistoftemperatuur eens - vraag me af wat de olietemp doet, 140? 150?
Heb je dat al eens gehad dan? mijn ax gaat nog prima boven 8000 toerenmaster-arnie wrote:Moet je is met een AX proberen, komen je zuigers dwars door de motorkap naar buitenBrowny wrote:japanners he.
Ik heb een suzuki swift gti gehad, die ging pas bij 8500+ toeren in het rood, trok ook wel door tot 9500 toeren ofzo.
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
opzich is een hoogtoerige motor ook wel weer handig bij sprinten je hebt wat meer tractie want de auto spint niet zo snelTTF wrote:tja hoog toeren is leuk maar als jij je max kopel en vermogen rond de 8000 hebt liggen.. of je er dan wel wat aan hebt bij sprints..
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E




