nahja iig.. ik moest dus de laptop van mn vader opnieuw installeren... koste al de enige moeite.. omdat mn XP cdrom niet op wilde starten was dat dus eerst vanaf diskette opstarten, windows98se instaleren, en vanuit daar XP.. zo hoorth et niet, maar het kan dus wel..
vervolgens hang je m aan het internet om een virusscanner te downloaden. Vraagt windows om een update van msn.. en het kwaad is geschied.. ik had binnen 5min een virus dat zo heftig was dat mijn computer zichzelf steeds maar opnieuw ging opstarten vanwege een ernstige fout in het besturingssysteem.. via een andere pc een virusscanner geinstallerd... had ik dus na die 5min al 81 virussen en 321ad/spyware aplicaties! (nieuw record?) best knap toch? en dat zonder Iexplorer aangehad te hebben..
met veel moeite laptop draaiende weten te krijgen/houden.. start net mijn moeder dr pc op.. (win98se) schermpje dat vraagt om gebruikersgegevens.. daarna werd er gevraagt om mn serial.. en daarna.. crash.. explorer vast.. en wat je ook probeerd, niet meer aan de gang te krijgen.. zelfs veilige modus crasht continu.. en om een vage reden werkt zelfs dos-prompt niet normaal meer! dus nou mag ik die dus waarschijnlijk ook opnieuw gaan installeren!
volgens mij wordt het linux installatiedag morgen!
AAAARGGGHHH ik kill bill nog een keer