Pinksterweekend Renesse

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Pinksterweekend Renesse

Post by q01z »

eigenlijk is het niet een volledige frustratie.. want ik heb me geweldig vermaakt maar toch..

normaal hang ik elk weekend lekker in renesse rond.. niet te druk, lekker rustig alle mensen kennen beetje muziek luisteren, beetje dansen, beetje rondlopen..

maar aangezien heel duitssprekend Europa zich in het kader van de EU zich heeft verenigt in Renesse, is het niet eens mogelijk om bijv. even de blaas te legen.. (tenzij je de rest vd avond in de rij wilt staan natuurlijk)

ECHT ALLES HELEMAAL VOL! en dan ook de straat en alle terrasjes en alles.. opzich was het vorig jaar drukker, maar het blijft toch een gekkenhuis...

ik heb me wel kostelijk vermaakt, expres rondjes lopen tussen al die mensen door.. paar meter achter een agressief uitziend iemand gaan lopen en hopen dattie ruzie krijgt (paar keer succes :)) alleen zelf ook wat klappen gehad.. dit jaar wijzelijk maar niets terug gedaan.. vorig jaar was die preek vd politie niet echt voor herhaling vatbaar :roll:

Arne liep ook ergens rond met zn meiden, maar die heb ik in de drukte niet eens kunnen vinden!

wel een heel erg leuk meisje :oops: hihi dus mn avond toch nog beetje geslaagt :D

nu het half3 geweest is zal het wel extra gezellig geworden zijn, meestal begint zo rond half3 het knokken..

hopelijk kan ik volgende week wel weer gewoon rustig aan de bar mn colaatje drinken...

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

k*t he al die duisters soms.

1 van al de redenen dat ik in endhoven ga wonen
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Nou in marum kruisweg in het noorden was het erg gezellig.. ( brutus, peter ) kennen het vast wel

er was een optreden van elize... nou zei is echt knap.. :D

ben nu net thuis, nog even shoarma wezen eten in groningen enzo...

geslaagd avondje alleen nu is het bedtijd.. ( 7.30 )
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ik heb thuis gewoon een halve fles Malibu (ze hebben 2 nieuwe soorten! :D ) leeg gedronken en dvd'tje gekeken. Wensend dat ik op Pinkpop was al is het na het zien van het weer deze ochtend al wat minder geworden :wink:

Hier in het cafe altijd wel gezellig, nog geen duitsers gespot.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

vroegah.... toen ik in renesse op vakantie was was het nog goed te doen. Lekker inzuipen in de stulp. Lekker rustig en dan verder kijken. Was wel druk, maar goed te doen.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik blijf altijd in de stulp hangen eigenljk :)

mijn soort muziek en soort mensen.. voel ik me nog ergens thuis he :D
Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Op de heen en terugreis naar jou toe ook erg veel duitsers.
Ennuh ze rijden niet echt door ook, ik maar dauwen erachter... :lol:
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Arne liep ook ergens rond met zn meiden, maar die heb ik in de drukte niet eens kunnen vinden!

:lol:

Ik was idd vrijdag en zaterdag ook in Renesse! Verwoede pogingen gedaan om Marc te ontmoeten, maar wat een drukte daar zeg!

Bij ons in de discotheek (Hardinxveld) gaat gewoon de deur dicht als het te druk word, maar in Renesse blijven ze gewoon net zo lang stampen tot iedereen er vanzelf uitgaat.... Al die kl*te bezopen duitsers!! Ik liep daar als enige jongen met +- 7 meiden :oops: Voel je je niet echt prettig moet ik zeggen.....
Freude am Fahren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

master-arnie wrote:

:lol:

Ik was idd vrijdag en zaterdag ook in Renesse! Verwoede pogingen gedaan om Marc te ontmoeten, maar wat een drukte daar zeg!

Bij ons in de discotheek (Hardinxveld) gaat gewoon de deur dicht als het te druk word, maar in Renesse blijven ze gewoon net zo lang stampen tot iedereen er vanzelf uitgaat.... Al die kl*te bezopen duitsers!! Ik liep daar als enige jongen met +- 7 meiden :oops: Voel je je niet echt prettig moet ik zeggen.....

jij pimp... voel je je niet lekker met 7 meiden? hehe...
Een beetje drank in de pokkel doet wonderen hoor! :roll:

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

pff vandaag het zelfde als de topic starter mee gemaakt..

van die groepen die er op uit zijn om te vechten.

op eens kreeg 1 van ons ruzie zonder een echte reden, meteen iedereen op elkaar inslaan, 1 lompe boer uit een dorp bij drachten vond het nodig om er een heineken long nek bij te pakken resultaat.. naar het ziekenhuis voor een paar hechtingen ( erg leuk als je zelf bijna zowat een fobie hebt voor ziekenhuizen ) iedereen onder het bloed.. :S

terwijl het begin van de avond zo gezellig was moet het natuurlijk 5 min voor sluitingstijd weer mis gaan.

even later ( buiten ) werd er nog een politie vrouw.. geslagen en ze kwam op een hekje terecht.. :S en nog allemaal andere politie mensen in actie 1 grote bende..

en dat in een dorpje zoals marum met een paar honder inwoners.. en 1 hele grote discotheek..

Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

hmmm heb je zelf niks?

Ik snap niet dat mensen altijd moeten gaan vechten. Als ze niet tegen alcohol kunnen dan moeten ze dat ook niet drinken...

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Blijft jammer dat je dit tegenwoordig zo vaak hoort. Elke week wel weer ergens een vechtpartij, gezellig hoor NOT! Op zo'n manier vind ik het veel leuker om om met een paar vrienden/vriendinnen ergens thuis te zitten en daar wat te drinken met muziekje aan enzo. Heb je hooguit een beetje ruzie met de buren :wink:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

even anouschka's droombeeld van vroeger naar de knoppen helpen..

vroeger waren die knokpartijen er ook.. alleen wel met minder wapens.. alleen toen hoorde je er niets over.. vroeger werder er net zoveel moorden gepleegt en misschien wel meer, alleen je hoorde er nix over.. dat is nu de kracht vd media!

ik heb een leraar op school gehad 2jaar terug die echt al duidelijk 60+ was.. en toen hij jong was, was het in zijn dorp elke zaterdag knokken.. gewoon altijd! en dan om 2uur kwam de wijkagent.. die klapte in zn handen, iedereen ging naar huis.. (ok dat verschilt nu duideljik :D)

knokken hoort er bij sommige groepen nou eenmaal bij.. die hebben nu eenmaal te weinig hersencellen om iets anders te kunnen doen
Image

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Vroegah schaftuh we me 1 hand, konden we met de andere nog keien verplaatsen :roll:
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Tja, blijkt er tegenwoordig blijkbaar bij te houden.
In Heerlen is het ook vaker raak

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Joris wrote:Vroegah schaftuh we me 1 hand, konden we met de andere nog keien verplaatsen :roll:

Vroegah waren de kistjes bier nog van hout, moest je doorzuipen om de kachel aan te houden :lol:

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Anouschka wrote:
Joris wrote:Vroegah schaftuh we me 1 hand, konden we met de andere nog keien verplaatsen :roll:

Vroegah waren de kistjes bier nog van hout, moest je doorzuipen om de kachel aan te houden :lol:

Whahahaha :!:
Die heb ik nog nooit gehoord :P
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

gertjuh wrote:hmmm heb je zelf niks?

Ik snap niet dat mensen altijd moeten gaan vechten. Als ze niet tegen alcohol kunnen dan moeten ze dat ook niet drinken...

mwa ik was de bob.. dus ik was nuchter en verstandig.. dus heb 1 van ons maar vast gepakt en een end de goede richting op geholpen.. --> uitgang...

en de boel een beetje rustig te houden...

Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

netjes, ik ben ook bijna altijd de bob, vink heel niet erg...

Post Reply