normaal hang ik elk weekend lekker in renesse rond.. niet te druk, lekker rustig alle mensen kennen beetje muziek luisteren, beetje dansen, beetje rondlopen..
maar aangezien heel duitssprekend Europa zich in het kader van de EU zich heeft verenigt in Renesse, is het niet eens mogelijk om bijv. even de blaas te legen.. (tenzij je de rest vd avond in de rij wilt staan natuurlijk)
ECHT ALLES HELEMAAL VOL! en dan ook de straat en alle terrasjes en alles.. opzich was het vorig jaar drukker, maar het blijft toch een gekkenhuis...
ik heb me wel kostelijk vermaakt, expres rondjes lopen tussen al die mensen door.. paar meter achter een agressief uitziend iemand gaan lopen en hopen dattie ruzie krijgt (paar keer succes

Arne liep ook ergens rond met zn meiden, maar die heb ik in de drukte niet eens kunnen vinden!
wel een heel erg leuk meisje

nu het half3 geweest is zal het wel extra gezellig geworden zijn, meestal begint zo rond half3 het knokken..
hopelijk kan ik volgende week wel weer gewoon rustig aan de bar mn colaatje drinken...