Je bedoel dat kl*te doppie dat je een halve slag moet draaien en dat verdomd vast kan zitten verdikkeme een kwartier op zitten moren om het (zonder af te breken) los te krijgen
ik heb maar 1 ventieltje (en dop van reservoir natuurlijk)
lange bout op het thermostaathuis...
hmm nog eens in het boekje duiken.
(de beschrijving van de achterremmen is toch veeel duidelijker dan die van het koelsysteem...)
als je alles opendraaid moet je dus stationair warmdraaien (lees: je kan zeker niet warmRIJDEN zonder dopjes)
eerst maar eens een beetje scheuren en kijken of dat de lucht er uit perst da's leuker (ook al doet de naam het niet vermoeden )
Je hebt (waarschijnlijk) meerdere ontluchtingsmogelijkheden:
Zoals aangekaart:
- Dop radiator uiteraard.
- Bout op thermostaathuis.
En daarbij:
- Links naast je injectiehuis, achter je distributieriem (van voor de auto gezien) zit nog een ventieltje in de vorm van een ventieldopje dat er hetzelfde uitziet als die op je wiel.
- Rechts op je radiator (bovenop) zit nog een dop die je eraf kunt schroeven.
Misschien zijn er nog meer, maar deze zijn mij bekend.
die dop op de radiateur heb ik trouwens nooit gesnapt je kan deze een kwart slag draaien maar der is bij mij nog nooit water ofzo uitgekomen hie zit dat?
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
menmulder wrote:die dop op de radiateur heb ik trouwens nooit gesnapt je kan deze een kwart slag draaien maar der is bij mij nog nooit water ofzo uitgekomen hie zit dat?
Als de motor flink warm is en je draait die dop eraf komt er wel water uit hoor. Niet aan te raden trouwens. Ken je net zo goed je klauw bij de frikandellen in de frietpan leggen als je niet oppast.
bokkie wrote:- Links naast je injectiehuis, achter je distributieriem (van voor de auto gezien) zit nog een ventieltje in de vorm van een ventieldopje dat er hetzelfde uitziet als die op je wiel.