Idd mooie speakertjes Geert.. heb ze nog steeds niet mogen horen! Wel nog bezig geweest, m'n hoedenplankje ff gemaakt.. uiteindelijk vanavond een openwaaier gehad, dus m'n hele motorkap+ruit is aan diggelen!!
Nou ja.. hier de foto's van m'n weekendactiviteiten:
En zo begin je dan op een regenachtige zaterdag aan je nieuwe hoedenplankje... Ingredi?nten tot nu toe: 18mm MDF, 1x Pioneer 8-inch fullranger...
Hoppa!! Only seconds later heb ik er 2x Pioneers en een vierkanaals versterker tegenaan geschroefd!
En zo ziet dat er aan de bovenkant uit. Niet zo netjes gezaagd.. maakt ook niet uit, komt doek overheen! Let ook even op de schuine randjes, zodat m'n speakers goed blijven hangen in hun gaten die dus lekker ver van de rand zitten... Ik weet hoe ik m'n decoupeerzaag moet instellen!!
Een overzicht...
En dan toch maar ff wat van die veel te dure antracietkleurige geluiddoorlatende stof eroverheen.. De onderkant is wat slordig (ik had eigenlijk te weinig nietjes.. ga het misschien binnenkort nog even opnieuw maken, met nieuwe, nog betere stof, en dan verlijmen ipv nietjes..
Hmm, zo op de tafel lijkt het resultaat toch wel erg strak..
En inderdaad...
Eronder kijken en je ziet w?l wat...
Maar kijk erboven en je ziet niets!!
Erg mooi, al zeg ik 't zelf, maar ik ben toch nog niet tevreden - ben alweer jaloers gemaakt met allerlei hebbedingetjes afgelopen weekend op de meeting!