Eej, maar nu nog een ander intereurtje, is die bij Aangeboden niks voor jouw? Dat is wel een 3deurs maar dat maakt nix uit. Alleen maar makkelijk bij het stofzuigen omdat je stoel dan naar voren kan.
Ik heb de ax ook overgenomen van mijn moeder. Ook nooit gedacht dat ie zou worden zoals ie nu is.
Leuk dat ik niet de enige ben die na korte tijd gelijk aan het verbouwen is geslagen.
Succes ermee!!!
bokkie wrote:Ik zie nu eigenlijk pas dat het handschoenenvakje niet afsluitbaar is (dus dat er geen deurtje/klepje inzit).
Hebben meerdere uitvoeringen van de AX dat?? Nog nooit gezien namelijk
Sterker nog, dat deurtje was optie Ik had er ook geen, maar m'n eigen daar nooit aan gestoord. Ik heb overigens nog maar weinig (geen?) zwarte type1 dashbords gezien met deurtje.
bokkie wrote:Ik zie nu eigenlijk pas dat het handschoenenvakje niet afsluitbaar is (dus dat er geen deurtje/klepje inzit).
Hebben meerdere uitvoeringen van de AX dat?? Nog nooit gezien namelijk
Sterker nog, dat deurtje was optie Ik had er ook geen, maar m'n eigen daar nooit aan gestoord. Ik heb overigens nog maar weinig (geen?) zwarte type1 dashbords gezien met deurtje.
Ik heb wel een deurtje! Dus dat is 1, wie is de volgende?
Het bewijs:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Hey, welkom op de club man :thumbup: AX ziet er zeker niet slecht uit. Is tenminste rood En jah, ik kan je zeker aanraden dat stuur te nemen. Heb gisteren zo'n stuur voor een type 2 overgekocht van Kakanox en vanmiddag ge?nstalleerd... Veel beter als het standaard stuur! En als je es op een meeting komt en je idd die Porsche stoelen hebt, wil ik die zekerz es komen bekijken