edit
Moderator: webmasters
-
- AX Master Spammer
Toffe bak, enneh 5deurs
Eej, maar nu nog een ander intereurtje, is die bij Aangeboden niks voor jouw? Dat is wel een 3deurs maar dat maakt nix uit. Alleen maar makkelijk bij het stofzuigen omdat je stoel dan naar voren kan.
Als je wil heb ik trouwens nog wel een mooi citroen AX sportstuur voor je, van een type1? Deze bedoel ik:
http://members.lycos.nl/axkway/nieuwe_interieur/01.jpg
Past er zo in en stuurt echt wel beter
Eej, maar nu nog een ander intereurtje, is die bij Aangeboden niks voor jouw? Dat is wel een 3deurs maar dat maakt nix uit. Alleen maar makkelijk bij het stofzuigen omdat je stoel dan naar voren kan.
Als je wil heb ik trouwens nog wel een mooi citroen AX sportstuur voor je, van een type1? Deze bedoel ik:
http://members.lycos.nl/axkway/nieuwe_interieur/01.jpg
Past er zo in en stuurt echt wel beter
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Spaster Mammer
Hey man... leuke auto!
ooo wat ben ik scheel. laat maar
Porsche stoelen
ooo wat ben ik scheel. laat maar
Last edited by kevin.broke on MonApr04, 2005 9:21:51 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Master Spammer
bokkie wrote:Ik zie nu eigenlijk pas dat het handschoenenvakje niet afsluitbaar is (dus dat er geen deurtje/klepje inzit).
Hebben meerdere uitvoeringen van de AX dat?? Nog nooit gezien namelijk
Sterker nog, dat deurtje was optie Ik had er ook geen, maar m'n eigen daar nooit aan gestoord. Ik heb overigens nog maar weinig (geen?) zwarte type1 dashbords gezien met deurtje.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Kakelbont wrote:bokkie wrote:Ik zie nu eigenlijk pas dat het handschoenenvakje niet afsluitbaar is (dus dat er geen deurtje/klepje inzit).
Hebben meerdere uitvoeringen van de AX dat?? Nog nooit gezien namelijk
Sterker nog, dat deurtje was optie Ik had er ook geen, maar m'n eigen daar nooit aan gestoord. Ik heb overigens nog maar weinig (geen?) zwarte type1 dashbords gezien met deurtje.
Ik heb wel een deurtje!
Dus dat is 1, wie is de volgende?
Het bewijs:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
Hey, welkom op de club man :thumbup: AX ziet er zeker niet slecht uit. Is tenminste rood
En jah, ik kan je zeker aanraden dat stuur te nemen. Heb gisteren zo'n stuur voor een type 2 overgekocht van Kakanox en vanmiddag ge?nstalleerd... Veel beter als het standaard stuur!
En als je es op een meeting komt en je idd die Porsche stoelen hebt, wil ik die zekerz es komen bekijken
En jah, ik kan je zeker aanraden dat stuur te nemen. Heb gisteren zo'n stuur voor een type 2 overgekocht van Kakanox en vanmiddag ge?nstalleerd... Veel beter als het standaard stuur!
En als je es op een meeting komt en je idd die Porsche stoelen hebt, wil ik die zekerz es komen bekijken
-
- AX Spaster Mammer