Kevins blok ombouw
Moderators: Rock's, webmasters
Kevins blok ombouw
Ik weet niet waar ik het anders moet gooien, maybe toch in zn wie=wie maar er zitten meerdere auot's in!
foto's van het ombouwen van Kevin's ax dus! + foto's/filmpjes vd terugweg
alle motorolie die er nog in zat:
onze goed geventileerde en redelijk droge werkplek:
kevins nieuwe blok, en mijn 1.1 blok..
de begin situatie:
vieze handen horen erbij:
1.1 blok zonder kop
nogmaals, koppaking bleek trwns ook lek te zijn! cilinder 1/4 waren nat.. en 3 had aanslag
motoruitbouw installatie
mijn knik in de deur
los blokje
losse cilinderkop
Kevin met zijn grote nieuwe liefde
optimale gewichtsverdeling
het blok ligt eronder!! nu nog omhoog
probleem met de motorsteunen! met de originele steun paste de tapeindjes aan blokzijde niet.. en deze kregen we er ook niet uit.. dus toch maar de nieuwe motorsteun (aluminium, eerste foto) erop gezet en nu hangt het best netjes
zilvergrijze hamerite
gereedschap.. opgeruimt
blok draaiend en wel
mijn GT ff tussendoor
nogmaals het blok
nieuwe subwoofer van Tankdriver:
onze test opstelling, zo is dus ook de testrit gereden
Jeriel en Kevin
JanSteven
ikke
jeriel en jansteven aan het afwassen met mn meoder (lief he?)
Oderweg fotos
beetje te donker?? Kevin iig naast me
Filmpjes voglen nog
foto's van het ombouwen van Kevin's ax dus! + foto's/filmpjes vd terugweg
alle motorolie die er nog in zat:
onze goed geventileerde en redelijk droge werkplek:
kevins nieuwe blok, en mijn 1.1 blok..
de begin situatie:
vieze handen horen erbij:
1.1 blok zonder kop
nogmaals, koppaking bleek trwns ook lek te zijn! cilinder 1/4 waren nat.. en 3 had aanslag
motoruitbouw installatie
mijn knik in de deur
los blokje
losse cilinderkop
Kevin met zijn grote nieuwe liefde
optimale gewichtsverdeling
het blok ligt eronder!! nu nog omhoog
probleem met de motorsteunen! met de originele steun paste de tapeindjes aan blokzijde niet.. en deze kregen we er ook niet uit.. dus toch maar de nieuwe motorsteun (aluminium, eerste foto) erop gezet en nu hangt het best netjes
zilvergrijze hamerite
gereedschap.. opgeruimt
blok draaiend en wel
mijn GT ff tussendoor
nogmaals het blok
nieuwe subwoofer van Tankdriver:
onze test opstelling, zo is dus ook de testrit gereden
Jeriel en Kevin
JanSteven
ikke
jeriel en jansteven aan het afwassen met mn meoder (lief he?)
Oderweg fotos
beetje te donker?? Kevin iig naast me
Filmpjes voglen nog
Last edited by q01z on SunMar13, 2005 11:55:20 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
vet, foto's van het weekend online! was een cool weekendje en ik heb een pittig karretje, ondanks dat nog niet alles in ordnung is!
Waarschijnlijk door een klein onaangesloten gevalletje tegen het chassis bij de linker veerpoot (als je voor de auto slaat) en de 1.1-uitlaat wil ie niet echt lekker van kiet gaan. Tot nu toe haal ik 170 in de 4, en dan is ie er heel snel. Haal ook 170 in de 5, en dan heeft ie niet voldoende koppel om door te trekken.
Overigens is ie met 145 @ 4000 tpm idd wel erg zuinig.
Bij deze: bedankt q01z, tankdriver, neonak (voor de hulp met de ombouw) en atmozz (voor het leveren van the vital organs!!
Waarschijnlijk door een klein onaangesloten gevalletje tegen het chassis bij de linker veerpoot (als je voor de auto slaat) en de 1.1-uitlaat wil ie niet echt lekker van kiet gaan. Tot nu toe haal ik 170 in de 4, en dan is ie er heel snel. Haal ook 170 in de 5, en dan heeft ie niet voldoende koppel om door te trekken.
Overigens is ie met 145 @ 4000 tpm idd wel erg zuinig.
Bij deze: bedankt q01z, tankdriver, neonak (voor de hulp met de ombouw) en atmozz (voor het leveren van the vital organs!!
IceByte wrote:Dat die steun niet ging passen had ik ook wel kunnen zeggen, we liepen hier tegen hetzelfde probleem aan bij de ombouw.
Welk klein onaangesloten dingetje hebben jullie het over, soort van tankje in de wielkuip, iets anders zou ik namelijk zo niet weten te zitten daar aan de linkerkant.
ja dat ding idd
vacuumvervroeging zei Sander?? maar ik kon geen aansluitingen meer vinden op het injectiehuis!
bij mn GT carb gaat daar 1 slangetje van door een benzine filter en die andere naar de voorkant van mn carb.. maar op het injectiehuis kon ik nix vinden
q01z wrote:IceByte wrote:Dat die steun niet ging passen had ik ook wel kunnen zeggen, we liepen hier tegen hetzelfde probleem aan bij de ombouw.
Welk klein onaangesloten dingetje hebben jullie het over, soort van tankje in de wielkuip, iets anders zou ik namelijk zo niet weten te zitten daar aan de linkerkant.
ja dat ding idd
vacuumvervroeging zei Sander?? maar ik kon geen aansluitingen meer vinden op het injectiehuis!
bij mn GT carb gaat daar 1 slangetje van door een benzine filter en die andere naar de voorkant van mn carb.. maar op het injectiehuis kon ik nix vinden
zit achterop het injectiehuis
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Die lage toeren bij die snelheid komt idd door de bak. Voorheen liep hij ook 4000 rpm bij 120-125 km/u
Rallybakje is lekker licht en lang. Dus als je vermogen in je blok hebt trek je hard door, en in de 5 kun je lekker cruisen. Als je de nodige aanpassingen hebt haal je dus ook de 200 met nog geen 6000 rpm.
Rallybakje is lekker licht en lang. Dus als je vermogen in je blok hebt trek je hard door, en in de 5 kun je lekker cruisen. Als je de nodige aanpassingen hebt haal je dus ook de 200 met nog geen 6000 rpm.
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter