Ik heb een GT bumpertje gekocht en daarbij heb ik nog verstralers gehaald. Tweedehands hoor dat wel.
Ik heb nieuwe pitjes gehaald dus die moeten het doen. Ik heb vanaf die pitjes de draadjes verbonden en naar binnen in de auto door een schakelaar en weer naar buiten op de plus van de accu gedaan. De min heb ik ook vanaf de verstraler gehaald en bij elkaar laten komen en aangesloten op de min van mijn accu.
Ik heb er nog geen zekering in of relais maar ze zouden nu toch al moeten werken?
Wie weet wat ik verkeerd doe?
Bedankt alvast.
Ik krijg mijn verstralers nie aangesloten!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
Ik zou het niet zonder relais proberen, tenzij je de schakelaar wil doorfikken, ook ongezekerd zou ik het niet proberen, als er sluiting zit dan gaat je bedrading naar de kl*te, en mag je opnieuw beginnen.
Relais kan je gewoon een verlichtingsrelais van een andere auto voor nemen, die kan ook 2x55W aan voor de koplampen.
Relais kan je gewoon een verlichtingsrelais van een andere auto voor nemen, die kan ook 2x55W aan voor de koplampen.
Dat probleem ken ik...
Die verstralers zijn meestal aan de achterkant geroest. Waardoor ze geen contact meer maken met de aansluit draden.
Je moet ff goed controleren of alles achter de verstraler wel contact maakt. En anders ff de contactpunten goed opschuren.
Ik heb het ook wel eens gehad dat er 1 uitviel. ff een tik tegen de lamp en hij deed het weer.
Je kant voor de min trouwens gewoon direct je chassis gebruiken. Hoef je niet helemaal terug voor naar de accu.
Die verstralers zijn meestal aan de achterkant geroest. Waardoor ze geen contact meer maken met de aansluit draden.
Je moet ff goed controleren of alles achter de verstraler wel contact maakt. En anders ff de contactpunten goed opschuren.
Ik heb het ook wel eens gehad dat er 1 uitviel. ff een tik tegen de lamp en hij deed het weer.
Je kant voor de min trouwens gewoon direct je chassis gebruiken. Hoef je niet helemaal terug voor naar de accu.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Op zich ook niet zo'n gek idee om de achterkant helemaal op te schuren. En dan ff in een goeie laag tectyl te zetten. Heb ik ook gedaan.
Gewoon zo'n pot van een halve liter halen. Altijd handig dat spul.
Als ze te ver gaan roesten gaat ook de reflector van binnen corroderen.
En dat kost een flinke hoeveel lichtopbrengst.
Gewoon zo'n pot van een halve liter halen. Altijd handig dat spul.
Als ze te ver gaan roesten gaat ook de reflector van binnen corroderen.
En dat kost een flinke hoeveel lichtopbrengst.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.