Zaterdag nacht hele nacht gewerkt in a'dam, stap ik om 4 uur 's nachts in mijn super ax en wacht voor het rode stoplicht. Vervolgens komt er een andere ax naast me staan en dan wordt het natuurlijk leuk om te kijken wie het hardst kan op trekken met groen licht!
Dus licht springt op groen en hop het gas erop! Rijdt er zo'n grrr taxi door rood! Was ik toch bijna mijn axje kwijt (en misschien nog mezelf ook wel), hij stopte gelukkig op tijd en ik ook anders had ie me in de zijkant geraakt die hufter! Die taxichauffeurs moeten toch eens uit kijken! de weg is niet van hen!
bad_my84 wrote:leuk taxi's en fietsrenners, de grootste ergernis van mensen met een auto
vertel mij wat ik heb een keer een rechts inhalende fietser in mn deur gehad
maaruhm, als je zelf voetganger/fietser b ent.. loop je dan ook niet door rood.. vergeet je dan ook niet je hand uit te steken, rij je dan ook niet zonder licht??
sja... rij idd wel eens zonder licht met de fiets, maar fiets bijna nooit door rood behalve als ik zeker weet dat het niet echt gevaarlijk is.
Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!
bad_my84 wrote:leuk taxi's en fietsrenners, de grootste ergernis van mensen met een auto
vertel mij wat ik heb een keer een rechts inhalende fietser in mn deur gehad
maaruhm, als je zelf voetganger/fietser b ent.. loop je dan ook niet door rood.. vergeet je dan ook niet je hand uit te steken, rij je dan ook niet zonder licht??
beetje zelfreflexie is hier meestal wel gewenst
dat is zekers zo, als je op de fiets zit irriteer je je aan de auto's, en als je in de auto zit irriteer je je aan de fietsers.
Maar ik bedoelde fietsrenners, die zijn echt irritant
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
echte taxi`s zoals in amsterdam, tsja, die verdienen gewoon hun brood, ik geef ze geen ongelijk... maar die no-no`s die hun eerste baantje taxi chauffeur is, en gaan scheuren (in de bak van een ander) daar heb ik weinig respect voor.. en dat merken ze dan ook vaak genoeg......
Margje wrote:Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!
mooi, want waar ik de meeste hekel aan heb zijn stadsbussen!
Margje wrote:Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!
mooi, want waar ik de meeste hekel aan heb zijn stadsbussen!
Spiegels eraf slaan Die moeten de chauffeurs zelf betalen, gaat natuurlijk een beetje moeilijk als je in de auto zit, maja.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...