grrrr: stomme amsterdamse taxi's!!!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

grrrr: stomme amsterdamse taxi's!!!

Post by Margje »

Zaterdag nacht hele nacht gewerkt in a'dam, stap ik om 4 uur 's nachts in mijn super ax en wacht voor het rode stoplicht. Vervolgens komt er een andere ax naast me staan en dan wordt het natuurlijk leuk om te kijken wie het hardst kan op trekken met groen licht! :lol:

Dus licht springt op groen en hop het gas erop! Rijdt er zo'n grrr taxi door rood! Was ik toch bijna mijn axje kwijt (en misschien nog mezelf ook wel), hij stopte gelukkig op tijd en ik ook anders had ie me in de zijkant geraakt die hufter! Die taxichauffeurs moeten toch eens uit kijken! de weg is niet van hen! :twisted:

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

leuk taxi's en fietsrenners, de grootste ergernis van mensen met een auto
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

bad_my84 wrote:leuk taxi's en fietsrenners, de grootste ergernis van mensen met een auto

vertel mij wat :? ik heb een keer een rechts inhalende fietser in mn deur gehad :?

maaruhm, als je zelf voetganger/fietser b ent.. loop je dan ook niet door rood.. vergeet je dan ook niet je hand uit te steken, rij je dan ook niet zonder licht??

beetje zelfreflexie is hier meestal wel gewenst :)
Image

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Nou zonder licht rij ik echt nooit.

Als automobilist weet je hoe ONWIJS slecht je een fietser zonder licht soms ziet.

En met een compleet geblindeerde auto... Zie ik ze echt helemaal niet.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Margje »

sja... rij idd wel eens zonder licht met de fiets, maar fiets bijna nooit door rood behalve als ik zeker weet dat het niet echt gevaarlijk is.

Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

q01z wrote:
bad_my84 wrote:leuk taxi's en fietsrenners, de grootste ergernis van mensen met een auto

vertel mij wat :? ik heb een keer een rechts inhalende fietser in mn deur gehad :?

maaruhm, als je zelf voetganger/fietser b ent.. loop je dan ook niet door rood.. vergeet je dan ook niet je hand uit te steken, rij je dan ook niet zonder licht??

beetje zelfreflexie is hier meestal wel gewenst :)

dat is zekers zo, als je op de fiets zit irriteer je je aan de auto's, en als je in de auto zit irriteer je je aan de fietsers.

Maar ik bedoelde fietsrenners, die zijn echt irritant :evil:

CitRoel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by CitRoel »

Praat me er niet van... die Kl##tzakken denken dat de hele weg van hun is. :evil:
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eric »

echte taxi`s zoals in amsterdam, tsja, die verdienen gewoon hun brood, ik geef ze geen ongelijk... maar die no-no`s die hun eerste baantje taxi chauffeur is, en gaan scheuren (in de bak van een ander) daar heb ik weinig respect voor.. en dat merken ze dan ook vaak genoeg...... :twisted:

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

LumbRjack wrote:Praat me er niet van... die Kl##tzakken denken dat de hele weg van hun is. :evil:

Juist!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Margje wrote:Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!

mooi, want waar ik de meeste hekel aan heb zijn stadsbussen!

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Eriks wrote:
Margje wrote:Utrechtse taxichauffeurs kunnen trouwens ook niet rijden. Is er vandaag eentje onder een tram gekomen, zo konden er vandaag urenlang nauwelijks bussen rijden doordat het vlak voor het cs was!

mooi, want waar ik de meeste hekel aan heb zijn stadsbussen!

Spiegels eraf slaan :wink:
Die moeten de chauffeurs zelf betalen, gaat natuurlijk een beetje moeilijk als je in de auto zit, maja.

Post Reply