Mensen... Minimaal 200 euro.. Plus een sterretje achter je naam bij Justitie... Dus binnen 5 jaar geen snelheidsovertreding van meer dan 30km/h behalen..
En het ergste.. Had je een puntenrijbewijs? Dan ben je direct twee punten rijker ....
WouterL wrote:k*t voor je! Maar als je binnen de bebouwde kom 30 a 40km te hard reed kan ik ook niet heel erg medelijden met je hebben eigenlijk ..
Tja.. ik kan hier ook niets anders tegen inbrengen....
Perconte wrote:WouterL wrote:k*t voor je! Maar als je binnen de bebouwde kom 30 a 40km te hard reed kan ik ook niet heel erg medelijden met je hebben eigenlijk ..
Op sommige wegen is het veilig genoeg. Als het een 50 km/u weg is dan is het dus duidelijk geen woonwijk en dus ook geen spelende kinderen. Het enige gevaar is dan een overstekende kat ofzo

Maar goed, je weet ervan dat de risico's erzijn.. Wie te hard rijdt riskeert een boete...
master-arnie wrote:Hier word ik altijd zo ontoepasselijk van he, mensen die denken dat ze zelf nooit te hard rijden!!!!!
En ja, mijn humeur is nu idd ver te zoeken. Gek he?
Zoals ik al zei... Je weet het als je te hard rijd... Ik rijd bijna standaard 20km/h te hard.. Maar als ik een boete binnenkrijg krabbel ik wel aan mijn hoofd.. Maar weet toch dat ik fout zit!
Desalniettemin... kl*te voor je..