http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... 3D%26pv%3D
Zie bijna altijd wel 1 AX erop staan die hem te koop aanbiedt als Sport

Moderators: Rock's, webmasters
Rob GT wrote:Of gewoon onzin, zoals deze: *blaat*
Rock's wrote:Als hij een duidelijke Advertentie had neergezet dat het om een GT ging met sportuitlaatje enzo, dan had hij zeker 450 kunnen boeren...
Das dan weer de tegenhanger...
Saxo.VTS.16v wrote:
Of als je van te voren een prijs afspreekt en dan hebben ze ineens te weinig of zelfs helemaal geen geld bij zich als ze het komen halen!
Saxo.VTS.16v wrote:Waar ik nou ziek van word is het gezeur over prijzen of geld. Als je iets te koop zet op marktplaats voor b.v. ?450,- en je wil er minimaal ?400,- voor hebben denken veel mensen dat je het wel voor ?300,- of minder weg zal doen. Das wel ff 220 ouderwetse guldens minder!
Browny wrote:TTF wrote:de sport van het hele marktplaats is koopjes zoeken en het uit eindelijk zo goedkoop mogelijk mee te nemen...
maar als er dan een prijs afgesproken is over de mail of telefoon en als ze het komen halen dan nog te weinig geld meebrengen gaat mij te ver.
Rock's wrote:Alles gaat naar waarde,......en als niemand het voor 400 wil hebben........dan zit je denk ik te hoog met je prijs...
Kan het mis hebben natuurlijk.
Saxo.VTS.16v wrote:Rock's wrote:Alles gaat naar waarde,......en als niemand het voor 400 wil hebben........dan zit je denk ik te hoog met je prijs...
Kan het mis hebben natuurlijk.
Was maar een voorbeeld h?.
Ik heb nog nooit een overdreven prijs gevraagd voor iets dat ik zelf verkoop.