Hier word ik zo ziek van!!!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Hier word ik zo ziek van!!!

Post by arnie »

Zit je weer is lekker marktplaats af te struinen.... Krijg je spontaan hartkloppingen door de titel van deze advertentie..... totdat je hem leest :evil:

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... 3D%26pv%3D

Zie bijna altijd wel 1 AX erop staan die hem te koop aanbiedt als Sport :x
Freude am Fahren.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Nieuwste type een 1.1 inj sport.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

In dit geval is het een SPORTieve AX, dus kan ik er mee leven, maar hoevaak er geen SPOT als SPORT wordt aangeboden dan gaat er idd wat hangen bij mij...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

*Rob GT meldt zich ook even onder de gefrustreerden...

Ik erger me heel vaak aan de onvolledige/ foute informatie in advertenties, bijvoorbeel geen (of duidelijk een fout) bouwjaar... Diesel als er op de foto duidelijk een TGE staat, GTI als het een GT is en meer van zulke dingen. Ook erger ik me aan foute spelling. Een dtje of ttje waar ie niet hoort, oke. Maar soms zie je de stomste fouten!

Of gewoon onzin, zoals deze:

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/53152.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Fcitroen.htm%3Fjs%3D1%26zoek%3D15%2Binch%26fo%3D%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26av%3D%26pv%3D

Een beetje moeite voor een nette advertentie is ook zooooo moeilijk :evil:
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Rob GT wrote:Of gewoon onzin, zoals deze: *blaat*

maar die velgen zijn wel weer leuk ;)

overigens stond er op de 1.1 waar ik vandaag mn motor uitgetakelt heb ook echt heel duidelijk SPORT.. en ook op de dorpels..

wat overigens nog irritanter is, is mensen die de verkeerde prijs erbij zetten.. heb ik met een 205gti gehad.. was super goedkoop dus ik gelijk bellen 'neej die prijs klopt niet, hij is 600,- duurder'

overigens is dat ook met de AX GTi van een vriend van mij.. stond hier voor 250,- op de site (door rocks gepost destijds) en rocks kon m voor 100 meekrijgen.. en tegen ons zeggen ze glashard.. "neej die prijs klopt niet, moet 350 zijn" :? uiteindelijk wel minder betaald.. maar opeens prijs laten stijgen omdat er belangstelling voor een product is.. das gewoon oplichterij :?

*frustratie modus uit*
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Ok,....maar ik kon bovenstaande AX voor zo weinig meekrijgen omdat hij dus niet goed op marktplaats stond...

Hij stond als gewone AX zonder APK op marktplaats voor 800,-....en zonder foto......ik kwam er later 8ter dat het een GT was...en omdat niemand interesse had in een kale AX zonder APK voor 800,- kon ik flink pingelen.
Als hij een duidelijke Advertentie had neergezet dat het om een GT ging met sportuitlaatje enzo, dan had hij zeker 450 kunnen boeren...

Das dan weer de tegenhanger...
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Rock's wrote:Als hij een duidelijke Advertentie had neergezet dat het om een GT ging met sportuitlaatje enzo, dan had hij zeker 450 kunnen boeren...

Das dan weer de tegenhanger...

mee eens, we hebben ook te weinig betaald.. 2 weken later zonder problemen door de APK.. zit een dubbele sebring onder van 300,- (net nieuw) en verder in goede staat..

ze hadden er gewoon geen vestand van :D *ja euhh je kan er niet mee rijden, hij is kapot.. het koelwater spuit eruit!!* ik slepen naar de texaco, bijvullen, ontluchten.. en plankgas naar huis ;)
Image

Saxo.VTS.16v
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Saxo.VTS.16v »

Waar ik nou ziek van word is het gezeur over prijzen of geld. Als je iets te koop zet op marktplaats voor b.v. ?450,- en je wil er minimaal ?400,- voor hebben denken veel mensen dat je het wel voor ?300,- of minder weg zal doen. Das wel ff 220 ouderwetse guldens minder!

Of als je van te voren een prijs afspreekt en dan hebben ze ineens te weinig of zelfs helemaal geen geld bij zich als ze het komen halen! :x
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Saxo.VTS.16v wrote:
Of als je van te voren een prijs afspreekt en dan hebben ze ineens te weinig of zelfs helemaal geen geld bij zich als ze het komen halen! :x

Heb ik ook wel eens meegemaakt. Ik heb ze een fijne terugreis gewenst. Werd toen niet echt gewardeerd. Maar ja, was iets van 200 euro ofzo en ze kwamen aanzetten met 150, terwijl we al 200 hadden afgesproken.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Nog leuker, bij de verkoop van mijn zwarte AX werd ik door iemand gebeld, na wat heen en weer gepraat zou hij hem meteen op komen halen. Hij zou er binnen een half uur zijn.

Ik heb hem nog steeds niet gezien, en we zijn al meer dan een half jaar verder... :roll:

Ook vreemd, mensen die bieden en niets van zich laten horen. Ik vat dat echt niet.

Browny, groot gelijk!
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Saxo.VTS.16v wrote:Waar ik nou ziek van word is het gezeur over prijzen of geld. Als je iets te koop zet op marktplaats voor b.v. ?450,- en je wil er minimaal ?400,- voor hebben denken veel mensen dat je het wel voor ?300,- of minder weg zal doen. Das wel ff 220 ouderwetse guldens minder!

Mijn AX stond voor 3500 te koop,....ik heb er 2400 voor betaald.... Tsja je hoeft het niet te verkopen........

Alles gaat naar waarde,......en als niemand het voor 400 wil hebben........dan zit je denk ik te hoog met je prijs...

Kan het mis hebben natuurlijk. :oops:
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

de sport van het hele marktplaats is koopjes zoeken en het uit eindelijk zo goedkoop mogelijk mee te nemen...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

TTF wrote:de sport van het hele marktplaats is koopjes zoeken en het uit eindelijk zo goedkoop mogelijk mee te nemen...

maar als er dan een prijs afgesproken is over de mail of telefoon en als ze het komen halen dan nog te weinig geld meebrengen gaat mij te ver.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

dat slaat idd nergens op !
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Browny wrote:
TTF wrote:de sport van het hele marktplaats is koopjes zoeken en het uit eindelijk zo goedkoop mogelijk mee te nemen...

maar als er dan een prijs afgesproken is over de mail of telefoon en als ze het komen halen dan nog te weinig geld meebrengen gaat mij te ver.

idd dat is gewoon sneu als je iets hebt afgesproken dan is het zo ..

en groot gelijk dat ze dan weer naar huis kunnen ..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Wat een frustraties hier! :)

Saxo.VTS.16v
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Saxo.VTS.16v »

Rock's wrote:Alles gaat naar waarde,......en als niemand het voor 400 wil hebben........dan zit je denk ik te hoog met je prijs...

Was maar een voorbeeld h?. :wink:

Ik heb nog nooit een overdreven prijs gevraagd voor iets dat ik zelf verkoop.
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Ik heb het jaartje terug met mijn scooter gehad. Was 1 jaartje oud en stond 11000 km op. Volgens de dealer dik 1500 euro waard.

Zet ik hem op marktplaats voor 1250 gaan er van die ventjes van 15 of net 16 reageren: "ik kom hem voor 500 gelijk ophalen" "puch66 biedt 750 euro" Daar heb ik er wat van af zitten kafferen :oops:
Freude am Fahren.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Saxo.VTS.16v wrote:
Rock's wrote:Alles gaat naar waarde,......en als niemand het voor 400 wil hebben........dan zit je denk ik te hoog met je prijs...

Was maar een voorbeeld h?. :wink:

Ik heb nog nooit een overdreven prijs gevraagd voor iets dat ik zelf verkoop.

Weet ik,.......van mij ook... :)
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

sport of spot... ik kwam deze tegen, een AX met 2.0 HDI motor

http://www.321auto.com/Achat-voiture/Ci ... 284435.htm

Post Reply