betterman wrote:wat is wijsheid ????
Steen door de ruiten van de garage, lijkt me

Moderator: webmasters
Eriks wrote:het hoeft ook niet per se door de ruitenwisser komen.
Goed hard boenen op een zand/stof laagje bij het autowassen wil ook nog wel eens helpen. Of een natte spons die even op de tegels heeft gelegen!
TB wrote:Eriks wrote:het hoeft ook niet per se door de ruitenwisser komen.
Goed hard boenen op een zand/stof laagje bij het autowassen wil ook nog wel eens helpen. Of een natte spons die even op de tegels heeft gelegen!
Wat dacht je van een slechte ijskrabber?
IceByte wrote:TB wrote:Eriks wrote:het hoeft ook niet per se door de ruitenwisser komen.
Wat dacht je van een slechte ijskrabber?
Geen idee wat je dan voor een ijskrabber hebt, de meeste zijn toch echt van kunststof, tenzij er daar weer zand bij aan zit
Nieuw ruitje voor een AX is toch niet zo duur lijkt me??
TB wrote:
Gebruik geen ijskrabber, maar van dat ontdooispul dat ik erop moet spuiten. Er zijn van die goedkope ijskrabbers die behoorlijk kunnen krassen.
q01z wrote:TB wrote:
Gebruik geen ijskrabber, maar van dat ontdooispul dat ik erop moet spuiten. Er zijn van die goedkope ijskrabbers die behoorlijk kunnen krassen.
goedkope ijskrabbers kunnen idd goed krassen!!
de krabber die er bij mij inlag die ik m kocht was van metaal.. en om dingen nog erger te maken, zat er een braampje aan..
mijn ruiten zijn goed vern**kt!! mjah ik doe het er maar mee