hot_femeel wrote:IceByte wrote:Als je de knoppen ergens in de deur maakt, dan hoef je niet zoveel draden te trekken, dat was tenminste mijn plan, dan hoef ik alleen de stroom en de massa draad te trekken, en uiteraard de bedrading voor het relais, maar dat is vrij eenvoudig.
De kabels in de deur zitten al goed om de knoppen gewoon onder het dashboard te laten zitten. Dat vindt ik zelf ook mooier, dus vandaar dat ik dat probeer!
Groetjes, Baukje
zo ik ben net even in de auto gedoken en heb wat ontrafeld van de kabelboom
vanuit de bediengsknoppen lopen 2 stekers de kabelboom in
1 naar links en 1 naar rechts.
een enkel draadje splits zich:
1 gaat naar het aarde blokje op de stuurkolom.
Een andere loopt de motorruimte in.
De laatste bezoekt een relais die rechtsonder het dashboard hangt.
heb jij per kant 1 connector met 2 draden of heb je meerdere connectors?