effe de auto warm laten draaien voor vertrek van de rit zelf.
sta wat te ouwe hoeren met Chantelle zie ik me daar toch een plas onder mijn auto grrrrrrrr.
temp op heel veel te veel (met bijbehorende lampjes)
en veel koelwater verloren.
het probleem was de ventilator sloeg niet aan, dus heb ik mijn koperdraadje voor doorverbinden gebruikt. en koelwater gevuld (litertje)
met goede moed vertrokken en 2 straten later gestopt.
weer te warm de auto, maar de verwarming in de auto niet


toch maar uiteindelijk meneer de anwb laten komen, wat bleek (had al een licht vermoeden) de termostaat is aan het einde van zijn leven gekomen en bleef gewoon DICHT zitten. (dus niet open zoals het kapot hoort te zijn) (kapot kapot dus)
met een hamer en en pin is hij van binnenuit opengetikt en mocht ik naar huis kachelen. Advies ga maar langs de dealer maandag.
helaas meneer de anwb heeft water toegevoegd ipv koelvloeistof, dus daar mag ik mee aan de slag, en uiteraard een termostaatje van 10 euro.
helaas 1 vreemd ding blijft nog, mijn tempmeter komt niet meer hoger dan 45 graden

ik ben bang dat ik geen nachtritten meer rijdt (2 keer een poging en 2 keer pech (vorige keer koppeling)