TTF wrote:ik ben nog wel eens benieuwd hoeveel werk het is om van 1.4 singelpoint naar multipoint injectie om te bouwen.. of 1.6 multipoint

Dat zal idd wel aardig gecompliceerd zijn, als er een multipoint systeem is voor de AX, dan is het een kwestie van de kabelboom en onderdelen op het blok, verder zou er dan weinig aangepast moeten worden gok ik. Als er geen multipoint systeem is voor een AX, dan wordt het een stuk lastiger, want dan moet je in de kabelboom gaan graven. Is het verschil in prestaties tussen single en multipoint zo groot dan? (zou nl geen flauw benul hebben)
AX_POWAH wrote:Ik had ook 0,0 ervaring met het ombouwen van een motor maar van diesel naar benzine komt wel iets meer bij kijken:
0.A. brandstofpomp, shoke, carb, kabelboom, blok, uitlaat, accu , koelsysteem, brandstoffilter etc, etc!Maar goed , Erg knap dat t je gelukt is maar ik ga meer doen als alleen het blok en wil me niet teveel moeilijkheden op de nek halen!
groetjes geert
Daar hebben wij ook mee te maken gehad, op de choke na, die konden wij eruit slopen.
Ik moet zeggen dat het blok dr lekker schoon uitziet, waarmee heb je dat ding schoongemaakt? Wij hebben helaas geen foto's gemaakt van het ombouwen, het was nogal een smerige bedoening, en niet echt een goede digicam bij de hand. Het kleppendeksel wordt neem ik aan nog wel bijgewerkt, of ziet het er alleen op de foto een beetje vlekkerig uit enzo?