even voorstellen Samaey Pedro

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

citrofenwick
Total admin
Total admin

Re: even voorstellen Samaey Pedro

Post by citrofenwick »

Ik zal hier zelf even wat foto's plaatsen met toestemming van Pedro.

De koets van de 306 is gezandstraald en de kooi wordt er nu in geplaatst.
Onderkant;
Image

Neus:
Image

Image
Image

Stukje dakplaat er uit om de bovenkant beter toe te kunnen lassen:
Image
Image

Hier is de zien dat de kooi ook aan het subframe zal hangen:
Image
Image

Slechte foto, maar dit moet een polyester geflockt dash voorstellen:
Image

Als er animo voor is maak ik binnenkort nog eens wat foto's met het fototoestel.
Image
AX-kopen is verslavend.

Samaey_pedro
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Samaey_pedro »

Nieuwe race wagen voor ons team die we zullen verhuren :) Wel geen Citroën

Image

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

allemaal goed en wel dat ge hier uw nieuwe auto toont.. Maar dan wel liefst de foto met de jongedame aub :D
AX-kopen is verslavend.

JPG-slalom-racing
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by JPG-slalom-racing »

Samaey_pedro wrote:Nieuwe race wagen voor ons team die we zullen verhuren :) Wel geen Citroën
... geen Citroën, wel MEGA cool!!

Samaey_pedro
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Samaey_pedro »

Ziezo Fenwick zie hier da schoon meiske :lick :lick :lick :lick :lick

Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

das zeker een schoon meiske! die heeft zich vast net gedouched :)

mooie bak Pedro! ziet er goed uit!
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Zeer mooi, zowel de dame als de auto in kwestie! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Samaey_pedro
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Samaey_pedro »

onze nieuwe website is online :) enkel de webshop moet nog aangevuld worden

indien er sugesties zijn of opmerkingen mogen jullie deze steeds laten weten

er is ook een forum aanwezig met tal van info en waar jullie zoekertjes of vragen, opmerkingen ... kwijt kunnen

http://www.peugeotsport.be" onclick="window.open(this.href);return false;

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Website ziet er qua ontvangst al goed uit. (y) Hier en daar nog wat leeg maar het begin is er zo te zien.

Paar puntjes van kritiek om misschien eens naar te kijken...
  • Nested tables ten alle tijden vermijden (een tabel in een tabel)...
    Een website opmaken doormiddel van tabellen is niet meer de huidige standaard omdat tabellen traag zijn, veel text kosten (inlaadtijd) en niet iedere browser doet er hetzelfde mee. het beste is met DIV's werken, overzichtelijker voor jezelf en als je er eenmaal aan gewend bent en ook minder tijdrovend. De enige die problemen zullen hebben met DIV's zijn mensen met een Windows 9x machine en Internet Explorer 6
  • Je header wordt in een 1600px vaste brede table weergegeven... hierdoor kun je horizontaal scrollen, niet iets wat bij de opmaak van deze website hoort... Om te beginnen zou ik dus die 1600px vervangen voor 99%, dan staat de website ook gelijk mooi gecentreerd. 100% kun je beter niet doen want 100% is de breedte van het venster inclusief de ruimte onder de verticale scrollbalk. Als de pagina dus te lang is voor 1 venster en de verticale scrollbalk in beeld komt (wat bij iedere pagina wel het geval is) dan kun je alsnog horizontaal scrollen, met 99% los je dat op.
  • Ik kan mij zo voorstellen dat het forum nog niet in het ontwerp van de website is gegoten maar geef de bezoeker ook een kans om het forum in een apart venster/tabblad te openen. een iframe moet je eigenlijk al vermijden maar een pagina in een iframe die steeds van een andere lengte is is vervelend omdat het vester vrij klein is en je moet scrollen in een venster waarin je al moet/kan scrollen. Met [Ctrl] + linker muisknop op "Forumoverzicht" klikken is een optie maar niet iedereen kent die mogelijkheid.
  • Ook zou je de website eens door de W3C Validator moeten halen. Hiermee kun je er voor zorgen dat browserproblemen beperkt worden. Wat dat betreft is HTML de meest smerige taal die er maar is. Al dan niet omdat iedere browser er een andere draai aan geeft dan wel omdat heel veel programmeerfouten zonder grote problemen geaccepteerd worden maar wat wel weer resulteert in vertraging of verschillen in weergave.
  • Neem ook de tijd om een contactformulier in elkaar te zetten in plaats van contact op te nemen via een e-mail adres. dat laatste moet je zeker als mogelijkheid houden maar voor mijn gevoel is een contactformulier soms laagdrempeliger omdat (als hij goed in elkaar zit) je meestal ook op kan geven waarover je een vraag/opmerking hebt en ook kun je dan direct contact opnemen vanaf computers die niet van jezelf zijn (waar dus geen outlook op geconfigureerd staat of je om veiligheids redenen niet wilt inloggen via webmail (of al dan niet omdat dat omslachtig is)).
  • Persoonlijk zou ik bij bijvoorbeeld de pagina's onder "MEDIA" de foto's ook in het groot willen bekijken. Nu staan de foto's proportioneel mooi op de pagina maar als ik er op klik dan gebeurt er niets... zoiets zou ik wel verwachten bij dit soort berichten. Het mooiste is om dit te doen met een overlay pop-up. Er zijn hiervoor al heel wat toepassingen geschreven op basis van de jQuery bibliotheek waarvan er genoeg moeten zijn die ook commercieel gebruikt kunnen worden.
  • SEO (Search engine optimization / Zoekmachine Optimalisatie) is ook een ding om eens naar te kijken. Kijk eens op de support-afdeling van Google, hier is veel lering uit te halen op dat gebied en ook wat je vooral wel en niet moet doen bij de opmaak. Een groot gedeelte van je klanten zullen via kanalen als zoekmachines binnenkomen.
  • Aangezien je markt (lijkt mij) op gebied van zowel jong als oud afspeelt zou ik ook zeker eens kijken naar mobiele apparaten en hun browsers. Denk dan aan tablets en smartphones. Op die laatste (in mijn geval een Android toestel met Firefox) is de site in zijn huidige vorm geen pretje waarbij het forum eigenlijk helemaal niet te doen is omdat je dus met een venster in een venster op een klein scherm werkt.
Hopelijk kun je wat met de tips. :-)

Samaey_pedro
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Samaey_pedro »

bedankt voor de info en tips ik zal dit doorgeven aan de persoon die site aan het bouwen is .

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ziet er netjes uit hoor Pedro! verbetering tov je vorige site :)
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by AlexanderB »

MBa@NL wrote:
  • Neem ook de tijd om een contactformulier in elkaar te zetten in plaats van contact op te nemen via een e-mail adres. dat laatste moet je zeker als mogelijkheid houden maar voor mijn gevoel is een contactformulier soms laagdrempeliger omdat (als hij goed in elkaar zit) je meestal ook op kan geven waarover je een vraag/opmerking hebt en ook kun je dan direct contact opnemen vanaf computers die niet van jezelf zijn (waar dus geen outlook op geconfigureerd staat of je om veiligheids redenen niet wilt inloggen via webmail (of al dan niet omdat dat omslachtig is)).
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind zo'n contactformulier vooral onpersoonlijkheid uitstralen ("we krijgen zoveel mail dat het teveel moeite is om handmatig te sorteren dus nu kan het automatisch")
Dus als je een contactformulier gebruikt, hou het gewone mailadres (en telefoonnummer enzovoorts) ook beschikbaar, voor de mensen die gewoon liever zelf een mailtje sturen..

/Mening.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

AlexanderB wrote:
MBa@NL wrote:[..]
Dus als je een contactformulier gebruikt, hou het gewone mailadres (en telefoonnummer enzovoorts) ook beschikbaar, voor de mensen die gewoon liever zelf een mailtje sturen..
Daarom schreef ik dus ook:
MBa@NL wrote:[..] contact op te nemen via een e-mail adres. dat laatste moet je zeker als mogelijkheid houden [..]
Direct een e-mail kunnen sturen is misschien persoonlijker maar het oogt naar mijn idee professioneler om alles via 1 centraal punt te kunnen doen en dus niet afhankelijk te hoeven zijn van de lokale e-mail software of webmail van je klant.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by AlexanderB »

Ah, dat stukje had ik overheengelezen.. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Samaey_pedro
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Samaey_pedro »

even een kijkje in de data logger van onze peugeot 207 rc R3T tijdens de tbr rally :)

Image
Image

Image

Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Fruit »

Kan je ze klikbaar maken dan kunnen we lezen wat er staat :D

Post Reply