Wie heeft zijn auto verlaagd?
Moderator: webmasters
Wie heeft zijn auto verlaagd?
Ik vroeg mij af wie hier allemaal zijn auto heeft (laten) verlagen.
Heb je daar dan ook nog problemen mee gekregen met je wielkasten ofzo?
Heb je daar dan ook nog problemen mee gekregen met je wielkasten ofzo?
-
- AX liefhebber
Ik heb me auto verlaagd zelf gedaan !!
Ben geen problemen tegen gekomen alleen toen ik er 15 inch velgjes onder prakte van 195 mm breed liepen/lopen ze achter aan in het spatboord van wegen een rechte spatboord :@
Greatings Jeffry
voor foto's moet je ffies op link hier onder drukken !!
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
-
- AX Starter
He jeffry, hoe heb jij je veren gespannen, dat is bij mij t probleem een beetje. Vind ik toch een beetje link om er zelf iets voor te fabrieken...
Opzich is t niet echt nodig om m te verlagen als je het zo ziet, maar de voorkant lijkt net een SUV.
Ben alleen van plan om achter 215/45R13 eronder te passen, dan lijkt met verlagen niet zon verstandig plan meer
Voor houd ik t bij 195, om de kosten wat in de perken te houden...
ltrzz
Opzich is t niet echt nodig om m te verlagen als je het zo ziet, maar de voorkant lijkt net een SUV.
Ben alleen van plan om achter 215/45R13 eronder te passen, dan lijkt met verlagen niet zon verstandig plan meer
Voor houd ik t bij 195, om de kosten wat in de perken te houden...
ltrzz
Met een AX naar afrika.....
1.0 1.1 1.4 diesel, 4x4, keuzes keuzes mensen
1.0 1.1 1.4 diesel, 4x4, keuzes keuzes mensen
-
- AX liefhebber
in verkeersdrempelland is verlagen meer ellende dan plezier
Zie elke dag mensen Tegen 3 Km/ h schuin een verkeersdrempel opkruipen uit schik voor hun sneeuwruimerbumer in frieten te rijden.
Nee dank u
Zie elke dag mensen Tegen 3 Km/ h schuin een verkeersdrempel opkruipen uit schik voor hun sneeuwruimerbumer in frieten te rijden.
Nee dank u
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
-
- AX liefhebber
Ha die hobbyisten ik heb ze met een zelf gefapriceerde spanners gedaan van een colega MAAR dit raad ik je af van wege de veiligheid !!
En drempels vallen wel mee ik heb last van me achter spatboorden daar lopen me wielen in aan als ik met 2 man in zit en dan over een drempel
in verkeersdrempelland is verlagen meer ellende dan plezier
Nee dank u
En drempels vallen wel mee ik heb last van me achter spatboorden daar lopen me wielen in aan als ik met 2 man in zit en dan over een drempel
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
-
- AX liefhebber
Verlagen??? Nooit ofte nooit! Waarom??? Wel, in h?t apenland belgie schieten de verkeersdrempels als paddestoelen uit de grond. Meestal zijn het dan ook nog onreglementaire verkeersdrempels die ofwel v??l te hoog zijn ofwel een v??l te scherpe hellingshoek hebben. Enkele jaren geleden werd er bekendgemaakt dat de niet-reglementaire drempels aangepast zouden worden voor december 2002. Daar is natuurlijk niets van in huis gekomen In een kleuterklas gaat het er serieuzer aan toe dan in de belgische regering.
De mijne is ook verlaagd. Rijdt wel stuiterend maar het is gewoon lekker sportief. Vooral in de bochten
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
atmozz wrote:De mijne is ook verlaagd. Rijdt wel stuiterend maar het is gewoon lekker sportief. Vooral in de bochten
Dan heb je dezelfde dempers gehouden zeker... Waardeloos rijdt dat waarschijnlijk?!? Meestal lijkt het dan sneller te gaan in de bochten OMDAT het zo stuitert, maar is het daadwerkelijk niet veel sneller..
Een goede veer/demper combi is essentieel!!