Wie heeft zijn auto verlaagd?

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Locked

Wie heeft hier allemaal zijn auto verlaagd?

Poll ended at SunSep14, 2003 6:05:12 PM

Ja, ik!
3
17%
Nee
7
39%
Nog niet, maar is wel in de planning
8
44%
 
Total votes: 18

Snowbard
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 58
Joined: ThuJun26, 2003 12:41:47 PM
Location: Amstelveen

Wie heeft zijn auto verlaagd?

Post by Snowbard »

Ik vroeg mij af wie hier allemaal zijn auto heeft (laten) verlagen.

Heb je daar dan ook nog problemen mee gekregen met je wielkasten ofzo?

User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: WedJul09, 2003 7:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Post by HellDuke »

Nou ik heb de mijne niet verlaagd, maar heb er wel andere velgen onder die wat breder waren. Hierdoor liep aan de achterkant de zaak flink aan.

Trouwens, verlagen vind ik niet nodig. Kijk zelf maar.

Image
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

:D

Ik heb me auto verlaagd zelf gedaan !!
Ben geen problemen tegen gekomen alleen toen ik er 15 inch velgjes onder prakte van 195 mm breed liepen/lopen ze achter aan in het spatboord van wegen een rechte spatboord :@

Greatings Jeffry

voor foto's moet je ffies op link hier onder drukken !!
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

volcane@elmo
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: SunJul20, 2003 5:23:11 PM
Location: Ouddorp

Post by volcane@elmo »

He jeffry, hoe heb jij je veren gespannen, dat is bij mij t probleem een beetje. Vind ik toch een beetje link om er zelf iets voor te fabrieken...

Opzich is t niet echt nodig om m te verlagen als je het zo ziet, maar de voorkant lijkt net een SUV.

Ben alleen van plan om achter 215/45R13 eronder te passen, dan lijkt met verlagen niet zon verstandig plan meer :D
Voor houd ik t bij 195, om de kosten wat in de perken te houden...

ltrzz :D
Met een AX naar afrika.....
1.0 1.1 1.4 diesel, 4x4, keuzes keuzes mensen

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

in verkeersdrempelland is verlagen meer ellende dan plezier :(
Zie elke dag mensen Tegen 3 Km/ h schuin een verkeersdrempel opkruipen uit schik voor hun sneeuwruimerbumer in frieten te rijden.

Nee dank u :P :P
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Ha die hobbyisten ik heb ze met een zelf gefapriceerde spanners gedaan van een colega MAAR dit raad ik je af van wege de veiligheid !!


in verkeersdrempelland is verlagen meer ellende dan plezier
Zie elke dag mensen Tegen 3 Km/ h schuin een verkeersdrempel opkruipen uit schik voor hun sneeuwruimerbumer in frieten te rijden.

Nee dank u


En drempels vallen wel mee ik heb last van me achter spatboorden daar lopen me wielen in aan als ik met 2 man in zit en dan over een drempel
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Verlagen??? Nooit ofte nooit! Waarom??? Wel, in h?t apenland belgie schieten de verkeersdrempels als paddestoelen uit de grond. Meestal zijn het dan ook nog onreglementaire verkeersdrempels die ofwel v??l te hoog zijn ofwel een v??l te scherpe hellingshoek hebben. Enkele jaren geleden werd er bekendgemaakt dat de niet-reglementaire drempels aangepast zouden worden voor december 2002. Daar is natuurlijk niets van in huis gekomen :evil: :evil: In een kleuterklas gaat het er serieuzer aan toe dan in de belgische regering.

atmozz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 173
Joined: ThuJun12, 2003 4:37:43 PM
Location: Sint-Oedenrode

Post by atmozz »

De mijne is ook verlaagd. Rijdt wel stuiterend maar het is gewoon lekker sportief. Vooral in de bochten
Mzzls Jeroen :)
www.axtreme.photosite.com

- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter

AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 242
Joined: ThuJul03, 2003 7:31:02 PM
Location: Den Bosch
Contact:

Post by AXVTS »

atmozz wrote:De mijne is ook verlaagd. Rijdt wel stuiterend maar het is gewoon lekker sportief. Vooral in de bochten


Dan heb je dezelfde dempers gehouden zeker... Waardeloos rijdt dat waarschijnlijk?!? Meestal lijkt het dan sneller te gaan in de bochten OMDAT het zo stuitert, maar is het daadwerkelijk niet veel sneller..

Een goede veer/demper combi is essentieel!!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Ax GT dempers zijn toch al vrij stevig? Dan hoef je toch geen andere dempers te nemen? Wat kosten die dempers dan eigenlijk?

Hoe heb jij dat jeff?

Enne...als je voor je gevoel sneller bent, daar gaat het wel een beetje om toch? Wat niet weet dat niet deert...
Image

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

ik twijfel...

voor is tie al laag, maar een volcane staat achter idioot hoog op zijn poten,

toch heeft dat ook wel wat met die ronde wielkastjes.

Snowbard
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 58
Joined: ThuJun26, 2003 12:41:47 PM
Location: Amstelveen

Post by Snowbard »

Het beste is dus blijkbaar om OF te verlagen OF brede banden achter. Dit geldt dan voornamelijk voor AX-en die geen rond achterspatbord hebben zoals bijv. een 1.1i spot.

Locked