Ceristimo - Myrla de Mazda - Protegé ES 2.0 2001

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Terminal »

Een pomp lekt zo snel niet, zal eerder een keerring of o-ring zijn die wat aan het zweten is. Of als die op een flens lekt even nieuwe dichtringen er tussen ( soms gewoon koperen ring, soms een ring met een rubber randje erin ) en het zou weet moeten werken, even netjes olie bijvullen en het werkt weer.

Keerringen en o-ringen zijn meestal vrij standaard maten, bij keerringen staat het erop en bij o-ringen moet je gewoon vergelijken. Als het niet op een keerring staat, kun je ook vergelijken en anders laten snijden op maat, ik weet dat dat in Nederland rond de 40/50euro kost voor een ring van rond de 6/7cm.
Nieuwe pomp is vaak enorm duur, en meestal echt niet nodig omdat er gewoon te vervangen keerringen in zitten die echt maar een paar euro kosten. En misschien dat de dealer zelfs nog wel revisie setjes heeft voor die pompjes, al vervangen hun hem natuurlijk liever.

Blijf de stopcontacten er geinig vinden daar, bang kijkende stopcontacten :lol:
AX 11TRE 1988

Wheelnut
AX Master
AX Master
Posts: 1385
Joined: SatApr16, 2011 3:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Wheelnut »

Terminal heeft een veel beter idee...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

@Terminal
Haha, "bang kijkend". Is me voordat jij dat zei nooit opgevallen, maar nu zie ik het bij IEDER stopcontact waar ik nu naar kijk. Dus eh, bedankt hè....:P

Heb gisteren de Silverado bij de dealer gedropt, maar het is een lekkende leiding (dus niet de pomp) en dát valt niet onder de garantie. Dat noemen ze normale slijtage.

Nieuwe leiding monteren vragen ze $225,- voor.

Nou, voor dat geld ga ik 't zelf wel doen dan, want zo'n leiding zal echt zo duur niet zijn. Vanavond haal ik de auto dus weer op, en dan van 't weekend zelf maar aan de klus. *zucht*.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Net de auto opgehaald. Zelf klussen aan je bolide mag dus niet als hij nog in de garantie zit. Als ik zelf die slang vervang dan vervalt íedere garantie op élk component van de stuurbekrachtiging.

Máár....Na nog even lang zoeken in de computer bleek tóch ineens dat dit probleem wel onder de garantie valt. Auto wordt komende vrijdag gefixed. Tot die tijd het vloeistofniveau dus even goed in de gaten houden.
Nou, dat valt dus weer mee :)
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Zo, vandaag het boekje voor de theorietest even vluchtig doorgenomen.

Morgen om half 10 's heb ik de test, en als dat goed gaat mag ik afrijden. Hopelijk dus vanaf morgen m'n rijbewijs... :P :D. Hoe moeilijk kan 't zijn?
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Tijmen »

Succes!
AX GTI '91

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 815
Joined: TueNov16, 2010 10:29:33 PM
Location: O.d.r.v. Alkmaar

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Laurent »

Is je Nederlands rijbewijs dan niet geldig daar? Of is het omzetten niet zonder meer mogelijk?
Succes trouwens!
AX 1.1i Volcane Rood

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Lekker dan. Ik was de autopapieren vergeten, en had ook niet het juiste proof of residence bij me. Mocht de test dus niet doen.

De autopapieren ben ik schijnbaar kwijt geraakt, dus die heb ik opnieuw aangevraagd (kosten twee dollar...). Dat proof of residence gebeuren is wat lastiger. In Nederland hebben we de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA), maar zo'n systeem kennen ze hier niet. Je schrijft je hier niet bij een gemeente in. Om te bewijzen dat je toch op het opgegeven adres woont moet je bijvoorbeeld een bankafschrift, of de energierekening kunnen overleggen. Maar daar moet dan wel JOUW naam op staan.

Omdat Candice hier eerder woonde dan ik staan alle rekeningen nog alleen op haar naam. We hebben wel een gezamelijke bankaccount geopend, maar daar moeten we het afschrift eind deze maand nog van krijgen.

Oftewel, pas totdat ik iets heb toegestuurd gekregen van een officiële instantie met mijn naam en adres erop kan ik niet afrijden.

Als het goed is is mijn Nederlandse rijbewijs hier nog een jaar geldig, dus opzich is er nog geen man overboord. @Laurent, en nee; om de één of andere debiele reden is het omzetten van je rijbewijs niet mogelijk. Je moet het helemaal overnieuw doen.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by AlexanderB »

Nouja, jij blij dat het rijexamen daar waarschijnlijk zover ik van TV gezien heb redelijk niveau "pakje boter" is :P Dat zou makkelijk moeten lukken, als je alle papieren hebt verzameld..

Zolang je maar stopt bij stopborden, lol, dat vergeten is daar echt een halsmisdaad :lol:
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Ja, die stopborden....En die staan overal, en je MOET volgens de regels volkomen tot stilstand komen. Maar omdat alle straten zelfs hier in het kleine Fairbanks als een grid zijn opgebouwd (allemaal kaarsrechte straten die noord/zuidelijk en oost/westelijk lopen) heb je dus ook gigantisch veel kruispunten.

En dat betekent in de praktijk dus 10 meter rijden, volledig stilstand, optrekken, 10 meter rijden, volledig stilstand, enz.... Ik doe het eerlijk gezegd nooit. Als ik zie dat er niets aankomt dan rol ik kalmpjes door.

Ook verwarrend vind ik de 4-way stop signs. Dat is dus een kruispunt zonder stoplichten, maar alle richtingen hebben een stopbord. Je moet dus goed leren een stopbord van een afstand van de achterkant te herkennen, om erachter te komen of de auto's uit andere richtingen ook moeten stoppen. Bij zo'n kruispunt met stopborden geldt het die-het-eerst-komt-die-het-eerst-maalt principe. Je gaat dus allemaal om de beurten.

Verder zijn de verkeersregels wel iets anders dan in Europa. Vanwege het keep your lane principe bestaat onnodig linksrijden dus niet. Je mag iedere baan kiezen die je wilt. Dus als je wat harder rijdt dan de rest, moet je mensen links en rechts inhalen.
Rechts afslaan mag altijd, zowel bij een rood als groen licht. Sla je rechtsaf bij een rood licht, dan moet je natuurlijk wel goed uitkijken voor het kruisende verkeer. Linksaf slaan mag enkel en alleen bij groen licht, maar da's goed uitkijken. Tegenovergestelde richtingen hebben namelijk altijd tegelijk het groene licht. Dus als je linksaf moet betekent groen licht niet "gassuuh!", maar afwachten tot het tegemoetkomende verkeer voorbij is.

Stel dus dat het spitsuur is en het is erg druk, dan kán het voorkomen dat bij een kruispunt zonder voorsorteervakken één auto die linksaf moet slaan en staat te wachten op het tegemoetkomende verkeer, al het verkeer áchter hem dat rechtdoor wil op staat te houden. Dus ook al staat het licht bijvoorbeeld een halve minuut op groen, als de vóórste auto linksaf moet en staat te wachten op het tegemoetkomende rechtdoor rijdende verkeer, dan kunnen er maar één of twee auto's door het groene licht.
Ben er nu wel aan gewend, maar het is erg verwarrend en alles behalve efficiënt.

En als ik op een voorrangsweg rij (niet te herkennen aan een bepaald bord zoals in Nederland, maar door de afwezigheid van stopborden bij kruisingen mag je ervan uitgaan dat het een voorrangsweg is), heb ik nu nog steeds de neiging te remmen voor auto's van rechts... Maargoed, die 'rechts-heeft-voorrang' regel bestaat hier eigenlijk niet.

Dat komt alléén voor bij kruispunten zonder stopborden of stoplichten (of een kruispunt met alleen stoplichten, die dan defect zijn), maar zo'n situatie ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Holländer »

Grappig om te lezen wat de verschillen precies zijn. Door de vele amerikaanse films die we hier zien heeft iedereen wel een beetje een beeld, maar het is erg leuk om dit te lezen! Kan me voorstellen dat het soms wel even wennen en goed opletten is als je uit Nederland komt!

Succes met het halen van je rijbewijs, maar voorlopig is het nog niet zo ver begrijp ik ;-)
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

@Holländer
Nee, ik heb er geen haast mee met dat rijbewijs. :)

Het lek van de stuurbekrachtiging is gisteren overigens onder garantie gerepareerd. Dus dat is allemaal weer opgelost.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 815
Joined: TueNov16, 2010 10:29:33 PM
Location: O.d.r.v. Alkmaar

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Laurent »

Is een mooie, alleen en rijdend naar het rijvaardigheidscentrum gaan en ook weer alleen weggaan. Zouden ze daar ook schakelbakken hebben?
AX 1.1i Volcane Rood

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Ja, sommige mensen rijden schakelbak. Ik heb ooit ergens gelezen dat de verhouding in de VS ongeveer 85/15 is. 85% is automaat, 15% schakelbak. Hier in Alaska zie je af en toe een Subaru met schakelbak rijden, al zijn de meeste automaat.

De meeste mensen hier kúnnen simpelweg niet in een schakelauto rijden. Candice kan het ook niet. Ik heb haar in Nederland wel eens in mijn AX laten rijden, maar dat vonden mijn koppeling en versnellingsbak niet leuk. Ik wist niet dat het mogelijk was om een versnellingsbak zúlke rare geluiden te laten maken.

Het niet kunnen schakelen beïnvloed volgens mij trouwens je hele rijstijl. Omdat je nooit hebt hoeven leren om voorzichtig met de pedalen te zijn en de nuances van je motor te horen (te laag of te hoog in de toeren), missen veel mensen bij wie ik in de auto heb gezeten hier dus ook het "gevoel" voor de auto.
Candice had bijvoorbeeld in mijn AX ook niet door wanneer ze moest schakelen. Ze hoorde simpelweg niet wanneer het blok in de toerenbegrenzing stond en hoorde het arme motortje ook niet zwaar brommen en sputteren terwijl ze met 1200 toeren een viaduct omhoog reed. Ze heeft totaal geen "gevoel" voor de auto.
Je merkt het ook aan de wat houterige manier van sturen waar meerdere mensen bij wie ik in de auto heb gezeten last van hebben en met name de manier waarop men hier remt. Je ziet het bij iedere auto; men trapt het rempedaal in en houdt 'm lekker ingetrapt tot de auto volledig stil staat.

En wat voel je dan op het moment dat je stopt? Zo'n harde duw in je rug waardoor je iets voorover uit de stoel gedrukt wordt. Bij werkelijk ieder stoplicht, ieder kruispunt, ieder stopbord, bij iedereen die ik in de auto heb gezeten voel je aan het einde zo'n duw. En als ik mij érgens wel kapot aan kan ergeren is dat zo'n "rauwe" manier van rijden. Komop zeg, laat nou gewoon even dat rempedaal opkomen nét een fractie voordat de auto volledig stilstaat. Dat voelt voor de passagiers een stuk comfortabeler, en ook in een automaat kan je dat doen. Je zult in een automaat vrijwel altijd nog een hééél klein schokje voelen (omdat je de rem immers ingetrapt moet houden bij stilstand), maar de manier waarop men hier remt is belachelijk. Je ziet alle auto's hier op de weg altijd naar voren in de vering duiken als men voor 't stoplicht tot stilstand komt.

Daarom denk ik dat het heel belangrijk is dat iedereen tenminste leert rijden in een schakelbak. Je krijgt er heel wat meer gevoel voor het autorijden door dan van jongs-af-aan in zo'n stomme saaie automaat.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by AlexanderB »

Tja.. Men weet niet beter.. Als ik elke 75 meter stil moe staan voor een stopbord zou ik ook een automaat willen :lol: maar inderdaad, als je niks anders gewend bent dan aan-uitknoppen voor de bediening (een voor sneller, een voor stoppen) dan komt t ook gewoon niet..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Wheelnut
AX Master
AX Master
Posts: 1385
Joined: SatApr16, 2011 3:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Wheelnut »

Tja. Amerikanen en hun automaten. Bedank Henry Ford daar maar voor...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Ceristimo »

Qua auto's is er weer wat nieuws:

Wij zijn opzoek naar een andere. De reden is dat Candice haar zusje begint met school (zij is vijf jaar oud) en haar vader de Silverado nodig heeft om haar naar school te brengen.
We moeten de auto nu dus delen, en dat werkt niet echt. Het betekent dat wij soms zonder auto zitten, en dat we veel extra kilometers maken.

Enfin, we hebben met de bank gepraat en we kunnen een auto-lening tussen 5000 en 11000 dollar krijgen. Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds een vervelend idee om een auto op afbetaling te kopen, maar dat is hier de normaalste zaak van de wereld. Misschien moet ik er dan ook maar aan wennen. Maar toch, dat afbetalen zit me absoluut niet lekker, want een kleine rekensom leert al gauw dat je een boel extra betaald qua rente.

Nougoed, ik op internet speuren naar een betaalbare tweedehands auto. Ik had er een paar gevonden, en toen ik ze aan Candice liet zien kwam ik erachter dat zij een hele uitgesproken smaak heeft als het op auto's aankomt. En daar heb ik maar aan mee te doen, want de auto wordt van haar geld betaald (ik heb nog steeds mijn werkpapieren niet...), dus dan is het logisch dat zij mag bepalen wat het wordt, toch?

Nou, de auto mag dus geen pick-up, SUV, station-wagen of hatchback zijn en mag niet handgeschakeld zijn. Oftewel, 90% van de auto's die nu te koop staan vallen gewoon al keihard af. Er blijft dan een hele beperkte selectie over.

Nummer 1 is een vier-deurs Chevrolet Cobalt uit 2007, 85000 mile (136.000km) op de teller.
Image

Nummer 2 is een twee-deurs Ford Focus uit 2008, 36000 mile (57.600km) op de teller.
Image

Nummer 3 is een vier-deurs Pontiac G6 uit 2007, 68000 mile (108.800km) op de teller.
Image

Alle drie de auto's zijn tussen de 7- en 8000 dollar en "fully winterized, wat betekent dat ze alle verwarmingselementen voor het motorblok, motor-olie, koelvloeistof en accu hebben ingebouwd.

Twee nadelen die ik persoonlijk zie: Ik vind het werkelijk véél te veel geld én ik vind ze alle drie ontzettend lelijk.

De Cobalt is een lelijk hok van een auto (lijkt wel wat op een Volkswagen Bora), heeft redelijk wat kilometers voor z'n leeftijd, maar is redelijk zuinig omdat 'ie "slechts" een 2.2 liter motor heeft.

De Ford Focus ziet er als een prima auto uit, wordt ruim ónder de marktprijs verkocht en is ook redelijk zuinig, vanwege de 2.0 liter motor. Ook heeft de Focus weinig kilometers op de teller. Nadeeltje: De Focus heeft een "reconstructed title".
Dat betekent dat 'ie ooit een ongeluk heeft gehad. Volgens de advertentie is dat allemaal professioneel gerepareerd, en waren er geen mechanische onderdelen die vervangen hoefden te worden. Het was alleen plaatwerk.
Maargoed, ik ben altijd wel wat huiverig voor auto's die een opdonder gehad hebben. Je weet nooit of die nog helemaal recht is en wat het met de structurele integriteit van de auto heeft gedaan.

De Pontiac G6 is een lelijk hok van een auto, en er zit weer zo'n belachelijk motorblok in. Een 3.5 liter V6. Oftewel, erg zuinig is 'ie niet, dus wat mij betreft valt die eigenlijk gelijk al af.

Blijft eigenlijk alleen de Cobalt of de Focus over. En dan denk ik dat ik toch het meeste zie in de Focus, omdat 'ie een jaar nieuwe is en veel minder kilometers heeft...Maarja, wel een reconstructed title, en dat kan ook wel lastig worden als wij het ding zelf ooit weer willen verkopen.

Nou, wat zou jij kiezen?... :|

Iemand die een automaat-bak van een Saxo in een AX wil hangen, en dat ding op de boot richting Alaska sturen kan?....:D Ik droom steeds vaker van het rondrijden in een kleine felle, handgeschakelde hatchback. Een AX zou ideaal zijn, én ontzettend zuinig. Maarja, vind die hier maar eens, hè.... :roll:
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by AlexanderB »

Over Bora gesproken, een daadwerkelijke Bora met een 1.9tdi op de kop tikken geen optie? Desnoods leert ze maar schakelen.. (en die dingen zijn wel te vinden daar, al.. heten ze geloof ik anders..) dan heb je iig wel volkswagen kwaliteit(?), ipv zo'n koreans hok, of n sierra-qua-techniek-met-focus-rename en deuken :P
Want zo te zien wil ze alleen maar sedan's.. Is dat wel praktisch waar jullie wonen? sneeuw en blubber enzo?

Tja, AXje opsturen kan, wat schuift het? Sowieso n 1.4 of 1.6, de kleine hoeveelheid meer benzine kost daar toch geen reet :P

En leer dr gewoon schakelen, het is efficienter met brandstof, geeft betere voertuigbeheersing (sneeuw!) en dan heb je meer keuze uit auto's ;) Echte auto's, niet van die overmaatse koektrommels die ondanks hun slurpende motoren niet vooruit komen..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Terminal »

Sowieso vind ik het gek dat ze daar allemaal automaat rijden. De keren dat ik heb moeten rijden in de sneeuw met een automaat was een drama, zodra je vast zit ben je de lul.
Maar opzich zou je je best moeten kunnen reden met een leuke AX 4x4, heb je alleen geen automaat maar of dat nou zo'n ramp is :lol:
En mocht je echt het ooit overwegen een AX te importeren, vergeet niet dat het nog best lastig kan worden om alles verwarmd te krijgen voor in de winter, het is allemaal een stuk kleiner dan de gemiddelde US bak. En ik zou volgens mij niet durven te rijden met die enorme bakken in een klein en relatief onveilig hokje als een AX :P
AX 11TRE 1988

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - Chevrolet Silverado 4.8L V8 aut. 2007

Post by Rio97 »

Net met veel plezier je laatste pagina gelezen.
Zelf vorig jaar een roadtrip gemaakt langs de Mississippi met een gehuurde Dodge Challenger.
Bijzonder herkenbaar wat je allemaal beschrijft :)
En vooral de Amerikanen die het allemaal gelaten en relaxed over zich heen laten komen.

Wat dat betreft zou je prima met een AX door de States kunnen rijden. Behalve Manhattan is het verkeer enorm relaxed.
Iedereen zit immers een beetje te pruttelen in een automaat.
In een AX ben je wel de talk of the town met zo'n miniatuur autootje.
En aanspraak zat!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply