Vandaag achterbumper er op gezet. Bumper paste in eerst instantie niet in een keer.
-Heb aan de onderkant in de hoeken van de kofferklep een halve cm weg moeten slijpen .
-Wielkast iets in geslepen en naar binnen geslagen om de achterbumper te bevestigen
-Jammer genoeg paste hij niet helemaal over de onderbumper. Mist net 1 cm waardoor ik de dopjes (achterbumper onder de kofferklep) niet op de officiele manier kon monteren
Je ziet nu ook als je de kofferklep open doet een rand van ongeveer 1 cm
-Uitlaat heb ik ook een stuk van moeten afslijpen. Heb een normale einddemper de eind van de uitlaat zelf kwam tegen de bumper aan
Wel netjes dacht ik zo nu nog een mooi uitlaatje. Plaatje voor trekoog heb ik maar moet ff kijken hoe ik dit t mooiste kan monteren.
Voorbumper ben ik ook me bezig geweest
Eraf halen is 10 min werk was. Wat me opgevallen was dat bij de resevoir voor ruitenvloeistof dat daar Ford pomp op zat ???? Beetje vreemd vond ik dat.
Een van de probleempjes die ik kreeg met de voor bumper. Trek oog on de weg dus moest me mistlamp eraan geloven. :S EEN VRAAGJE mag dit eraf en op een ander punt gelast worden ????? Gaarne hulp hiermee heb geen verstand van auto's maar vind t erg leuk om sommige dingen te doen (weet alleen hoe je een slijptol moet gebruiken
) Zou top zijn als de trekoog verlaagt kan worden want dan kan ik m gebruiken doormiddel me gaas eronder
wel netjes zo dacht ik Ben alleen nog niet klaar
kan m nog niet bevestigen moet een nieuwe en velengde bumper stangen (links/rechts). Dit zal ik op een slimme manier moeten maken morgen. Heb 2 opties denk ik
-Verwarmingsbuis gebruiken (makelijk te buigen, uiteinde plat slaan en gat erin en is makelijk te buigen)
-Heb in de bus aardrail liggen (moeilijker te buigen, verder is ie al plat is van koper met een bepaalde laag erover)
Verder heb ik aan de bevestigingspunten aan de zij moeten verbouwen. Daar komt een gegalvaniseerd plaat staal te zitten die ik bevestig aan punten waar je normaal de bumper vast maakt. Dan t plaatje iets naar binnen slaan en en gat erin en de bumper kan erop. Verder zal ik de bumper aan de binnen kant op sommige plekken met een Dremel aan de slag. Jammergenoeg was de batt van me camera op had anders meer foto's. Morgen meer
Vind t wel een mooi net plaatje zo 15 inchjes nieuw voor/achter bumper. Side skirts komt nog
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder