Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Mastenhose wrote:Wat is de bandenmaat die er om de velgen zit? 195/45/15?
Zou normaliter moeten passen, je skirts hebben een randje dat je zo weg kunt halen zonder dat 't problemen met de montage oplevert en aan de looks verandert 't niets.

Dat is wel me banden maat ja.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

velgen passen toch sowieso. Char haar rode ax had toch ook skirtz en daar was niets weg geslepen hoor. Het liep ook nergens aan voor zover ik nog weet :) En Char haar ax was een GT dus kwestie van spoorbreedte enzo ligt dit helemaal in lijn met je volcane. Dit moet echt gewoon passen.

zo zag het er bij char uit
Image
dit moet toch perfect lukken. Kan je er eens fotos van nemen?

greetz
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Doe ik. Maar ga eerst me roest bijwerken en de skirts erop dan ga ik de velgen doen. Foto ziet er wel netjes uit moet ik zeggen :D
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Geen foto's gemaakt van velg maar wel van Body kit in kleur. Vandaag bij verfwinkel de kleur EJX gekocht 5 bussen (300ml).

Image
Wielkast skirts helemaal klaar, deurpanelen klaar en de skirt voor op de rechter dorpel helemaal klaar

Image
Wielakst skirts en deurpaneel

Image
Skirt deel rechter kant.

Image
Type 3 gril en me nieuwe geile bumper

Image
Image
:dance I am sexy and I know it :music

Image
Kreeg de laslijn aan de rechterkant van de foto niet beter weg.

Achterbumper en de andere skirtdeel doe ik morgen :D . Moet zeggen dat t best goed gelukt is. Er zitten her en der kleine plekkjes maar verder ziet ie er netjes uit. Kan niet wachten als ie erop kan. De skirtdelen bij de dorpel wacht ik even mee met erop zetten. Heb links achter een lelijke roest plek die ik eerst weer netjes wil hebben.

Heb de verfbussen bij een verfwinkel ( http://www.jjgroep.nl/ ) in Almere. Betaalde 20.50 per bus :( maar de lak zat er ook bij in. Kan dus gewoon over de filler heen spuiten 2 a 3 lagen en je heb een mooi resultaat.

De kleur EJX was binnen 15 min klaar. Moet zeggen dat Axje aardig verkleurd is in al die jaartjes (bijna 18)
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by AlexanderB »

kleur gemeten van je AX, of kleur op de originele EJX kleur? indien dat laatste, dan heb je bestwel kleurverschil ja, dan had je net zo goed n willekeurige andere bijna-correcte kleur rood kunnen nemen, was n stuk goedkoper ook..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

AlexanderB wrote:kleur gemeten van je AX, of kleur op de originele EJX kleur? indien dat laatste, dan heb je bestwel kleurverschil ja, dan had je net zo goed n willekeurige andere bijna-correcte kleur rood kunnen nemen, was n stuk goedkoper ook..
In eerste instantie kleur gemeten. Kwam toen op een kleur wat hij ook niet adviseerde en zag t persoonlijk ook niet echt voor me. Aangezien me Ax aan de buitenkant ook lelijke deukjes en krassen heb wil ik (als Ax goed blijft dat ook in de toekomst gaan bewerken) Bij de voorraam is t in t verleden al een keer behandeld maar slecht gespoten.

Op me deuren heb ik een paar lelijke deukjes en een kras wat bewerkt is met lakstift.

Tevens denk ik als ik me Ax in een wax laag zet dat de kleur ook wat beterder zal worden. En ik denk als ik gewoon een kleur rood had gekocht dat ik niet heel veel goedkoper kwijt zou zijn moet dan nog blanke lak spuiten. Ben nu in prencipe klaar
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

was je tapijt en je placemats al zo rood? 8)
goed werk, ziet er echt goed uit in het rood. Ik ben benieuwd naar het vervolg
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Netheo wrote:was je tapijt en je placemats al zo rood? 8)
goed werk, ziet er echt goed uit in het rood. Ik ben benieuwd naar het vervolg
Gelukkig was ie al rood. Ik heb alles buiten op balkon gespoten :( niet heel veel ruimte dus. Heb maar een kleine balkonia van 2.5 bij 1.5 :S . Heb veel zon op me balkon en een stuk waar altijd schaduw is. Daar heb ik alles laten drogen. Daarna met sate stokjes verkast naar de eettafel. Anders kan ik de bumpers niet spuiten. :(

Oja en na t spuiten op balkon goed schoonmaken anders :argue met vrouw lief :fluffle

Nu ben ik bezig met de achterbumper af te werken met filler ook deze naden zijn lastig weg te werken. Heb wel geleerd dat je schuren filler spuiten vaak moet herhalen. Maar gelukkig heb jij m al die jaren goed voor me bewaard :D waardoor ie al netjes was :D
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 815
Joined: TueNov16, 2010 10:29:33 PM
Location: O.d.r.v. Alkmaar

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Laurent »

Wassen, cleaner en wax helpt zeker. Mijn linkervoordeur was roze en is na een cleaner en waxbeurt weer helemaal rood. Heb je hem nog origineel? Wellicht leuk om een keer 2 rode volcane's naast elkaar te zetten? :P
AX 1.1i Volcane Rood

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Losroyos »

Tijd om het eronder te klappen, Ziet er goed uit :D

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Zekers kan ook niet wachten totdat ie eronder kan. Ga zo ax in de wax zetten en dan wou ik de wielkast panelen erop zetten. Kijken hoe de kleurverschil dan is.

Ax is nog orgineel. Behalve dat ik nu met 1 paneel minder rij (rechts achter bij wielkast). Ga toch ff een tijdje zonder rijden ben bang dat ik nog lelijke plekken zal tegen komen als ik de skirts die ik nu heb ervan afhaal. Zoiezo heb ik een grote rotte plek (op t eerste oog 6 bij 3 cm) Die ik eerst wil laten repareren. Daarna ga ik de wielkasten tectyleren of een ander spul wat ik wel eens op me werk gebruikt (weet niet zo hoe dat heet lijkt op daken spul) Op me werk smeren we daar de bouten van objecten langs t spoor. Denk wel t t goed spul zal zijn t is zoiezo dikker en hecht goed op metaal.

Als dat gedaan is ga ik met de 15 inchjes aan de slag. Denk dat ik weet waarom ie aanliep bij de skirts.

Volgens mij zit achterste skirt delen niet goed vast die kan nog onder de voorste zeg maar. Dan win ik weer bijna 1 cm maar dat komt nog.

Zo ga nu wax halen en dan maar ff foto's plaatsten :D
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Holländer »

Ben heel benieuwd! Ziet er tot nu toe veelbelovend uit. Als je de auto goed in de wax zet zal het kleurverschil hopelijk meevallen.

Veel succes ermee en blijf ons verblijden met foto's!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Nou hier zijn de foto's. Kleurverschil is wel groot. (Heb er niet heel veel tijd aan besteed om m goed in de wax te zetten) Toen ik de skirts eraf haalde zag je meteen de oude mooie orginele EJX kleur. Net zoals de skirts :D De kleur van ax is donkerder

Image
Skirt verwijderd en goed schoongemaakt. Gelukkig geen roest of rare plekken

Image
Skirt verwijderd en goed schoon gemaakt. Hier heb ik en een lasser nog wat werk aan

Image
Zie de rotte plek :( hij is best groot. Dat wordt werk voor een lasser

Image
1 nieuwe skirt deel (kleurverschil moeilijk te zien)

Image
Kleur verschil beter te zin (ketchup en curry zeg maar)

Image
Image

Zal een deel van de skirts opnieuw moeten monteren want, ik miste 3 clipjes. Gelukkig heb er nog wat liggen die ga ik v/d week eropzetten als ik de bumpers gaat monteren. Trouwens hoe kan ik t beste de gaas monteren in de voor en achterbumper? Dacht zelf ruitenkit. jullie ideeen?
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

Wij doen het altijd met fix all
http://www.fixall.eu/fixall/index.php?lang=nl
Dit blijft elastisch(mag al eens een duif in vliegen), heb je in verschillende kleuren en kan vooral goed tegen de zon en warmte, ideaal dus als je radiatorfan aan slaagd :D .En het plak vooral héél hard na een dagje uitharden. Ook het leuke is, als het niet naar je zin is kan je het meestal zonder het oppervlak te beschadigen gewoon aftrekken, mits wat pruts werk weliswaar.En ik heb nog nooit geweten dat het in vreet op andere materialen. Bij ons is het te koop in de meeste doe het zelf zaken.
Ruitenkit op polyester lijkt me niet zo'n strak plan.

Wat de wagen betreft, die rotte plek is echt wel een mindere. En heb je al geprobeerd met een soort klei van meguiars? Dit zit in deze kit, ze kost wel wat, maar ze doet echt ook wel wat. Hiermee krijgt je wagen zo goed als zeker de originele kleur terug.http://nl.meguiars.be/product/195/Smoot ... -Clay-Kit/ Want op de detailfoto is toch te zien dat de lak nog "vuil" is, ook al blinkt ie :D
Wel moet ik zeggen dat het spuitwerk echt héél goed meevalt voor gemend(kleur+blanke lak) te spuiten.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Netheo wrote:Wij doen het altijd met fix all
http://www.fixall.eu/fixall/index.php?lang=nl
Dit blijft elastisch(mag al eens een duif in vliegen), heb je in verschillende kleuren en kan vooral goed tegen de zon en warmte, ideaal dus als je radiatorfan aan slaagd :D .En het plak vooral héél hard na een dagje uitharden. Ook het leuke is, als het niet naar je zin is kan je het meestal zonder het oppervlak te beschadigen gewoon aftrekken, mits wat pruts werk weliswaar.En ik heb nog nooit geweten dat het in vreet op andere materialen. Bij ons is het te koop in de meeste doe het zelf zaken.
Ruitenkit op polyester lijkt me niet zo'n strak plan.

Wat de wagen betreft, die rotte plek is echt wel een mindere. En heb je al geprobeerd met een soort klei van meguiars? Dit zit in deze kit, ze kost wel wat, maar ze doet echt ook wel wat. Hiermee krijgt je wagen zo goed als zeker de originele kleur terug.http://nl.meguiars.be/product/195/Smoot ... -Clay-Kit/ Want op de detailfoto is toch te zien dat de lak nog "vuil" is, ook al blinkt ie :D
Wel moet ik zeggen dat het spuitwerk echt héél goed meevalt voor gemend(kleur+blanke lak) te spuiten.
Ga kijken voor de bovenste link. Was ook bang dat kit niet gaat werken. Op de skirt panelen die er nu opzitten zaten ook vast met kit. Op de meeste plekken trok k t er ook zo van af.
Wil niet hebben dat t er van af valt. Z'n gaasje brengt schade aan t asfalt :)

Mja die rotte plek is zekers minder. Heb verder de dorpelskirt er nog niet van af gehaalt daar kan ook nog wat verstopt zitten. V/d week haal ik ze eraf. Als t alleen bij die ene rotte plek blijft valt t allemaal nog wel mee. Wil gelijk de wielkast gaan behandelen ff goed in de tectyl ofzo en zit er aan te denken om ook aan de buiten kant te doen (skirt paneel wielkasten, dorpel). Zat een beetje naar de wielkast te kijken (buitenkant lip) . Aan de kant waar me rotte plek zit zit al meerdere opevlakkige roestplekjes die makelijk zelf te doen zijn want, de skirt paneel valt erover. Dus dan is afwerking ook minder belangerijk.

Geef je gelijk met de lak. Volgens mij is rood een ramp indat opzich. Vroeg t ook aan de verfwinkel waar ik me spuitbussen vandaan heb of t niet met deze gaat gebeuren. Hun zeiden van niet. Ze hadden t erover dat toen de tijd ze iets hebben toegevoegd waardoor de kleur door de uv-stralen zou gaan verkleuren in loop de tijd. :( . Gisteren met t erop brengen van de wax merkte ik al dat t niet veel zal helpen.
Mschien is die klei wel wat maar voorloopig zal ik daar nog ff mee wachten eerst die rotte plek weg.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Vandaag velgen erop gezet :D echt super onder AX :jump: :jump:
Het is me gelukt ze zitten eronder me Ax te zetten. Ik moet terug komen op wat ik eerder zei dat ze tegen me skirt aan kwam want, ze passen gewoon perfect. Nu met goede bouten. Gisteren heb ik bij Rocks velgen opgehaald met goede bouten :D teven heb ik bouten bij m gehaald voor spoorverbreders omdat ik dat dat de bouten die ik had niet goed waren. Ik dacht dat ze te kort waren. Nu ik de goede bouten heb passen ze perfect. De bouten die ik bij Citroën heb gekocht waren niet goed daarom kreeg ik ze niet goed erop de vorige keer.

Image
Image
Image
Image
Image

Gelijk weer een stuk mee gereden. Je kon t merken dat ze breder zijn. Sturen is iets zwaarder maar daar heb je niet veel last van (perssonlijke mening). Verder zal ik de bande tzt echt moeten gaan vervangen ze zijn vrij droog. Gelukkig bestaat erzo iets als internet waar ze voor een nette prijs te koop zijn.

De oude velgen van Rocks ga ik gebruiken voor lm. En de stalen 13 inch gaan in de verkoop (2 goede banden 2 iets minder)Moeten eerst worden gespoten dan zien ze er ook netjes uit. Eerst de belangerijkere dingen nog.

Vind de velgen erg mooi staan zeker als de bumpert erop kom. Zeker als ik m wat verlaag maar daar twijfel ik nog over.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Vandaag achterbumper er op gezet. Bumper paste in eerst instantie niet in een keer.
-Heb aan de onderkant in de hoeken van de kofferklep een halve cm weg moeten slijpen .
-Wielkast iets in geslepen en naar binnen geslagen om de achterbumper te bevestigen
-Jammer genoeg paste hij niet helemaal over de onderbumper. Mist net 1 cm waardoor ik de dopjes (achterbumper onder de kofferklep) niet op de officiele manier kon monteren
Je ziet nu ook als je de kofferklep open doet een rand van ongeveer 1 cm
-Uitlaat heb ik ook een stuk van moeten afslijpen. Heb een normale einddemper de eind van de uitlaat zelf kwam tegen de bumper aan
Image
Image

Wel netjes dacht ik zo nu nog een mooi uitlaatje. Plaatje voor trekoog heb ik maar moet ff kijken hoe ik dit t mooiste kan monteren.

Voorbumper ben ik ook me bezig geweest
Image
Image
Image
Image



Eraf halen is 10 min werk was. Wat me opgevallen was dat bij de resevoir voor ruitenvloeistof dat daar Ford pomp op zat ???? Beetje vreemd vond ik dat.

Image
Een van de probleempjes die ik kreeg met de voor bumper. Trek oog on de weg dus moest me mistlamp eraan geloven. :S EEN VRAAGJE mag dit eraf en op een ander punt gelast worden ????? Gaarne hulp hiermee heb geen verstand van auto's maar vind t erg leuk om sommige dingen te doen (weet alleen hoe je een slijptol moet gebruiken :D ) Zou top zijn als de trekoog verlaagt kan worden want dan kan ik m gebruiken doormiddel me gaas eronder

Image

wel netjes zo dacht ik Ben alleen nog niet klaar :( kan m nog niet bevestigen moet een nieuwe en velengde bumper stangen (links/rechts). Dit zal ik op een slimme manier moeten maken morgen. Heb 2 opties denk ik
-Verwarmingsbuis gebruiken (makelijk te buigen, uiteinde plat slaan en gat erin en is makelijk te buigen)
-Heb in de bus aardrail liggen (moeilijker te buigen, verder is ie al plat is van koper met een bepaalde laag erover)

Verder heb ik aan de bevestigingspunten aan de zij moeten verbouwen. Daar komt een gegalvaniseerd plaat staal te zitten die ik bevestig aan punten waar je normaal de bumper vast maakt. Dan t plaatje iets naar binnen slaan en en gat erin en de bumper kan erop. Verder zal ik de bumper aan de binnen kant op sommige plekken met een Dremel aan de slag. Jammergenoeg was de batt van me camera op had anders meer foto's. Morgen meer :D

Vind t wel een mooi net plaatje zo 15 inchjes nieuw voor/achter bumper. Side skirts komt nog
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

dat is nog eens een leuke update. Ik wist wel niet dat er nog zoveel aanpaswerk was. Wel spijtig van dat mistlicht, is het echt stuk of ligt ze er gewoon uit?
Knappe plaatjes zo. En het spuitwerk blijft me echt verbazen. Keep it up :!:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Netheo wrote:dat is nog eens een leuke update. Ik wist wel niet dat er nog zoveel aanpaswerk was. Wel spijtig van dat mistlicht, is het echt stuk of ligt ze er gewoon uit?
Knappe plaatjes zo. En het spuitwerk blijft me echt verbazen. Keep it up :!:
Mistlicht gewoon verwijderd. Is verder helemaal heel alleen de sleep oog zit in de weg dat wordt nog een uitdaging. Ga zo daarmee verder.

Spuitwerk is ook wel netjes moet toegeven als je m van dichtbij ziet heeft her en der wel plekjes mare tja is ook niet door een spuiter gedaan. T scheelde me wel 600 eutjes. Verf dekt goed 2 lagen is al genoeg +- 1 bus per bumper.

Aanpassingen nou dat waren er best wat. Maak zo wat foto's dan zie je de problemen die ik tegen kwam.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by AlexanderB »

ford pompje is "normaal", is gewoon hetzelfde onderdeel dat door vele fabrikanten word toegepast met soms eigen opdruk, zal uit n sloper gehaald zijn omdat een nieuwe duurder was..

sleepoog mag je uiteraard gewoon afzagen, teruglassen hoeft niet perse, er zitten sowiso nog 2 sleepogen aan de voorkant, alleen met deze bumper kan je geen van de 3 gebruiken, of je moet door het gat van n mistlamp gaan ofzo, of de bumper dr ff af halen als je de auto ooit slepen moet.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Post Reply