Remy aka Remco (AX 1.1 First '94 GT look)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Remy aka Remco (AX 1.1 First '94 GT look)

Post by Remy »

Hey mede-AX'ers,

Eindelijk ben ik er weer :D:D:D Het is echt "long time, no see" en dat is natuurlijk vreselijk jammer. Maar 1 geluk, ik ben nu klaar met afstuderen en school, de verhuizing / verbouwing is af en de zomervakantie is ook weer afgelopen. Dit betekend dat ik zeker weer actiever in de AX-club wil gaan meedoen.

Nu ik zo aan het rond snuffelen was op het forum en de site, zag ik dat mijn oude "Wie is Wie" nergens te bekennen is, zelfs niet met de zoekfunctie. :cry: :cry: :cry: Dus vandaar dat ik, om de nieuwe start hier bij de club te vieren, een nieuwe Wie is Wie aanmaak.

Voor iedereen die het zich nog kan herinneren mijn AX 1.1 First Impression uit februari 1994 was geheel standaard toen ik hem kocht in februari 2003.

Image

Image

Ondertussen is deze voorzien van een GT Skirt set en spoiler [bedankt Aad (Rock's)], een open eindpijp [bedankt Jeffry (Swatchy)] en een megane onderlip [bedankt Jeroen (Atmozz)]

Image

Image

Image

Image

Andere dingen die ik met de AX gedaan heb zijn: Racegaas in voorbumper, bekleding met traanplaatmotief, 3e remlicht onder de dakspoiler

Image

Image

Qua audio is er ook redelijk wat versleuteld aan de auto. Pioneer Radio CD speler, Sony Xplod in deuren, 6x9" 240 watt Kenwood in hoedenplank, Magnat Xcite 4 kanaals versterker en een bescheiden subwoofer in de kofferbak.

Image

Image

Image

Verder ben ik nog van plan om een keertje andere velgen er onder te leggen en als ik straks meer vrije tijd heb de beruchte mistlampen in mijn voorbumper.

Tevens wil ik mijn Moderator activiteiten weer oppakken in "interieur" en "exterieur". Gelukkig kon ik nog steeds onder mijn oude account inloggen op het forum.

Ik hoop zeer binnenkort nieuwe foto's te maken van de AX. Zodra ik deze heb zal ik ze online zetten voor jullie.

Groeten voor nu en wie weet tot ziens op een meeting,

Remy 8)
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Welcome back!!! :wink: Je oude wie is wie is verwijderd omdat de wie is wie's waar een half jaar ofzo niks in word gepost verwijderd worden. Ben benieuwd naar je foto's :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Ey zeker welkom back :)

best leuk axje zo! dat megane lipje staat zo ook echt wel mooi icm dat racegaas :)

leuke stoelhoezen ook :lol:
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Heej Remy leuk dat je dr weer bent.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Heee welcome back mate....

Ik verwacht nog serieuze plannen komend jaar voor je AX :D

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

***Update***

Hierbij de beloofde update:

Image

Image

Image

Image

Dit is de AX zoals ie op dit moment is. Straks is mijn knutselschuurtje klaar en opgeruimt en dan kan ik op het gemakje aan gaan sleutelen aan de mistlampen in de voorbumper. :D :D :D

PS Ik weet het, de AX moet ik weer eens wassen en mijn skirtdelen opnieuw zwart spuiten (huidige laklaag zit er 14 a 15 maanden op).
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

je ax ziet dr echt super vet uit! :D

als je mistlichten zo worden zoals in je avatar.. dan moet je opschieten! want dat wil ik echt zien! ;)
Image

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

Het mooie van het racegaas is, dat het eigenlijk helemaal geen racegaas is :D :D :D

Ik heb dit gaasmotiefje bij de GAMMA vandaan. Daar hadden ze van dit gaas een soort boekplank gemaakt van 30x80cm voor nog geen 15 euro :wink: :wink: :wink: Het is verzinkt spul dus roesten doet het gelukkig niet.

Het enige nadeel van dit gaas is, dat het wat zwaarder is om door te knippen en te buigen. Maar als je een beetje handig bent kan je hier zeker wat mee. 8) 8) 8)

En die mistlampen komen er waarschijnlijk zo uit te zien:

Image

Leve Photoshop :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Heey das lang geleden!
Mooi bakkie! cool ook dat 3e remlicht onder de spoiler :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Hey, leuk dat je weer tijd hebt voor de club!

Zien we je weer op speed?
Image

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Welkom terug Remy!!!
Strak bakje hoor!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by HellDuke »

Hey Remy, leuk dat je er weer bent!
Op naar de meetings en Fullspeed.

En ik ben benieuwd naar je mistlampen...
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Welkom terug Remco hier op het forum :wink: :wink: :wink:
Mooi dat je weer wat meer tijd hebt voor je auto en de club.
Het zou leuk zijn als je ook naar het Full Speed-weekend komt van 24 t/m 26 september (of iig de BBQ meemaken :wink: )
C U @ Q-BASE (denk ik aangezien Marco en ik er ook weer zijn)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

Full Speed weet ik niet of dat gaat lukken, maar ik en de AX gaan zekers richting Niederrhein Duitsland de 18e september (Q-Base). We contacten nog wel ff tegen die tijd.

Ik heb ons ma ook weer happy gemaakt met wat laatste klussen in en om het huis. Dus vrije tijd komt er hopelijk weer voldoende aan :D:D:D. Wie weet haal ik dit weekend ff een simpel (lees goedkoop) bumpertje van de sloop. Dan kan ik me voorbumper in de schuur onderhanden gaan nemen (MISTPITTEN !!!)

Natuurlijk zal ik (zoals een goed AX-Club lid betaamd) jullie voorzien van de nodige foto's omtrent dit projectje.

Meer info volgt !!! :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

q base !!

jajaja...

ik en de ax zijn er ook ..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

Mijn kaarten van Q-base liggen al vanaf 19 juli netjes opgeborgen in mijn burokastje. En ja ik heb er reteveel zin in!!! :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Remy wrote:Wie weet haal ik dit weekend ff een simpel (lees goedkoop) bumpertje van de sloop. Dan kan ik me voorbumper in de schuur onderhanden gaan nemen (MISTPITTEN !!!)

jo remy naar welke sloop ga jij meestal in de buurt? Ik ben zowat overal geweest maar GT bumpert niet gevonden op sloop. (niet zo'n ramp want wak nou heb is ook wel grappig)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

In Breda heb je een Citroensloop en in Oosterhout een "knutsel zelf maar los wat je mee wilt nemen" sloop.

GT bumpers heb ik er niet gezien, maar dat was alweer een heel tijdje geleden. Ik ga nu ook voor een standaard bumper, omdat ik me eigen bumper wil gaan verbouwen.
Renault Clio 1.4 16V SI

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

ah in breda! Ikzelf heb zo 'ver' niet gezocht. Het meeste haal ik in zevenberschen hoek (vlakbij restaurant kanters) bij De Haas. Heeft altijd wel wat axjes staan en is helemaal niet duur.

In ruchphen/roosendaal zitten ook verschillende sloperijen, maar de meeste zijn een stuk duurder als de haas....

ik heb trouwens nog een standaard bumper liggen. Hij's alleen wel wit en type 1 :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

wat kost da? De kleur boeit me helemaal niets. Het gaat er alleen om dat ik een voorbumper heb en dus met de Ax op pad kan gaan. Ondertussen kan ik dan mijn huidige bumper onderhanden nemen.

Ik stuur je nog wel ff een PB.
Renault Clio 1.4 16V SI

Locked