Eindelijk ben ik er weer

Nu ik zo aan het rond snuffelen was op het forum en de site, zag ik dat mijn oude "Wie is Wie" nergens te bekennen is, zelfs niet met de zoekfunctie.

Voor iedereen die het zich nog kan herinneren mijn AX 1.1 First Impression uit februari 1994 was geheel standaard toen ik hem kocht in februari 2003.

Ondertussen is deze voorzien van een GT Skirt set en spoiler [bedankt Aad (Rock's)], een open eindpijp [bedankt Jeffry (Swatchy)] en een megane onderlip [bedankt Jeroen (Atmozz)]

Andere dingen die ik met de AX gedaan heb zijn: Racegaas in voorbumper, bekleding met traanplaatmotief, 3e remlicht onder de dakspoiler

Qua audio is er ook redelijk wat versleuteld aan de auto. Pioneer Radio CD speler, Sony Xplod in deuren, 6x9" 240 watt Kenwood in hoedenplank, Magnat Xcite 4 kanaals versterker en een bescheiden subwoofer in de kofferbak.

Verder ben ik nog van plan om een keertje andere velgen er onder te leggen en als ik straks meer vrije tijd heb de beruchte mistlampen in mijn voorbumper.
Tevens wil ik mijn Moderator activiteiten weer oppakken in "interieur" en "exterieur". Gelukkig kon ik nog steeds onder mijn oude account inloggen op het forum.
Ik hoop zeer binnenkort nieuwe foto's te maken van de AX. Zodra ik deze heb zal ik ze online zetten voor jullie.
Groeten voor nu en wie weet tot ziens op een meeting,
Remy