had dus flink zelf kunnen bezuinigen.. maar ik vind het nog alles meevallen!;
apk keuring
remslang r.v. vervangen
apk keuring (herkeuring)
werkplaatstarief
remvloeistof
klein materiaal
handrem ra. afgesteld
dimlichten afgesteld + vastgezet
ra. remlicht contacten schoon gemaakt
remleidingen getectyleerd en vastgezet
Bossie wrote:ook bij jou komt het verstand met de jaren
Voor zover dat nog niet is aangetast door de printerdampen, ow wacht, wie had het over 'gezond' verstand?
Goed bezig Marc! En een ax zonder problemen is toch weer een probleem minder, kun je lekker verder lassen en prutsen aan je echte hobby objectje, als dat namelijk klaar is kun je weer een porsche 924 kopen.
Bossie wrote:ook bij jou komt het verstand met de jaren
Voor zover dat nog niet is aangetast door de printerdampen, ow wacht, wie had het over 'gezond' verstand?
Goed bezig Marc! En een AX zonder problemen is toch weer een probleem minder, kun je lekker verder lassen en prutsen aan je echte hobby objectje, als dat namelijk klaar is kun je weer een porsche 924 kopen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
de rode GT staat vooralsnog voor de deur, als schuurtje te fungeren.. Ceddric heeft nog geen tijd/ruimte dus staat hij hier nog maar even als vlakvulling!
wat gebeurd er verder allemaal? nou de GTI wordt druk aan gelast/geslepen.. het motorruim is nu 'af' en ik was weer verder gegaan aan het verstevigen van de koets op de plekken waar de kooi komt te zitten.
verder zaten er nog wat ventilatiegaten rondom de voorruit... gek genoeg was er met de voorruit erin geen enkel spatje roest te vinden (zover ik me kan herinneren), maar er zaten dus al aardige gaten in!
maaruhm, tis thread is worthless without pics.. duss..
ik tankte eigenlijk altijd BP-ultimate... daarmee loopt de GT ongeveer 1:13.5 tot 1:14.8, beetje afhankelijk hoe vaak ik probeer mn rijbewijs kwijt te raken..
nu heb ik de afgelopen 3 tanks (onbewust) BP95 getankt... en mijn laatste tank heb ik nu heel rustig gereden (vraag maar aan Rogier ) en zelfs dan kom ik niet op 1:12.5 uit..
het ouwe beessie krijgt van mij voortaan dus gewoon weer lekker smeuige en vettige BPultimate! Mjam, dat zal ze lekker vinden
Geintje hoor, gisteren lekker een dagje over de randstadse snelwegen pruttelen.
Mijn GT is ook al een paar maanden op een dieet van BP ultimatum, maakt hetzelfde verschil.
Staat trouwens ook gewoon in het handleidingboekje, dat de 1.4 's alleen maar Superplus mogen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
vandaag weer lekker aan de knutsel gweest..
liep al een paar dagen met een aanpassing voor het schakelsysteem in mn hoofd.. maar toen ik vannacht bij de auto ging kijken, bleek het niet mogelijk.. (d0h!) maar ik verzon wel terplekke iets anders!
omdat ik liever dingen eerst in testopstelling maak zodat ik even kan proberen of het werkt.. vandaag maar beetje aan de knutsel geweest, terwijl vincent zijn GTI stond af te vullen met water en kleurstof
eerst de bak maar es professioneel gemonteerd;
alleen de bak, aan beide steunen.. en een krik eronder, zodat hij onder de juiste hoek bleef staan.
groupN stangetjes er even opgeklikt (zonder borgbeugeltjes uiteraard)..
en dan het interieur;
het idee is om de afstand tussen het stuur en de pook te verkorten..
let wel, dit is uiteraard een proefopstelling.. ik ga echt niet met 2 blokkies hout en een ratel-verlengstuk rondrijden
in het filmpje hoor je nog een hoop gerammel.. komt vooral omdat mn 'pook' niet vastzit.. en omdat de bak eigelijk los op de krik staat verschuift deze een beetje..