Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
rekening van 210,-.. waarvan 140,- arbeid
had dus flink zelf kunnen bezuinigen.. maar ik vind het nog alles meevallen!;
apk keuring
remslang r.v. vervangen
apk keuring (herkeuring)
werkplaatstarief
remvloeistof
klein materiaal
handrem ra. afgesteld
dimlichten afgesteld + vastgezet
ra. remlicht contacten schoon gemaakt
remleidingen getectyleerd en vastgezet
r.v. band advies 2.5mm
had dus flink zelf kunnen bezuinigen.. maar ik vind het nog alles meevallen!;
apk keuring
remslang r.v. vervangen
apk keuring (herkeuring)
werkplaatstarief
remvloeistof
klein materiaal
handrem ra. afgesteld
dimlichten afgesteld + vastgezet
ra. remlicht contacten schoon gemaakt
remleidingen getectyleerd en vastgezet
r.v. band advies 2.5mm
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Het valt nog mee idd. Gefeliciteerd met de APK. En tot zondag dus.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
WHOEHOE!
de monteur bij de Citroën veiligheidsdag gaf me zojuist een geldige reden om mngrijze GT te verkopen
'niets mis met die auto! erg goede staat hoor, zeker voor zijn leeftijd! zuinig op zijn!'
dus, het is een goede auto.. en dat past niet bij mij..
kopuh?.
de monteur bij de Citroën veiligheidsdag gaf me zojuist een geldige reden om mngrijze GT te verkopen
'niets mis met die auto! erg goede staat hoor, zeker voor zijn leeftijd! zuinig op zijn!'
dus, het is een goede auto.. en dat past niet bij mij..
kopuh?.
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Als ik er plek voor had was ie niet weggegaan!!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Nette prijs voor je APK
En een goede auto gaat wel bij je passen Marc, ook bij jou komt het verstand met de jaren
En een goede auto gaat wel bij je passen Marc, ook bij jou komt het verstand met de jaren
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Voor zover dat nog niet is aangetast door de printerdampen, ow wacht, wie had het over 'gezond' verstand?Bossie wrote:ook bij jou komt het verstand met de jaren
Goed bezig Marc! En een ax zonder problemen is toch weer een probleem minder, kun je lekker verder lassen en prutsen aan je echte hobby objectje, als dat namelijk klaar is kun je weer een porsche 924 kopen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
DuFF wrote:Voor zover dat nog niet is aangetast door de printerdampen, ow wacht, wie had het over 'gezond' verstand?Bossie wrote:ook bij jou komt het verstand met de jaren
Goed bezig Marc! En een AX zonder problemen is toch weer een probleem minder, kun je lekker verder lassen en prutsen aan je echte hobby objectje, als dat namelijk klaar is kun je weer een porsche 924 kopen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ik zal hier ook weer es updaten
de rode GT staat vooralsnog voor de deur, als schuurtje te fungeren.. Ceddric heeft nog geen tijd/ruimte dus staat hij hier nog maar even als vlakvulling!
wat gebeurd er verder allemaal? nou de GTI wordt druk aan gelast/geslepen.. het motorruim is nu 'af' en ik was weer verder gegaan aan het verstevigen van de koets op de plekken waar de kooi komt te zitten.
verder zaten er nog wat ventilatiegaten rondom de voorruit... gek genoeg was er met de voorruit erin geen enkel spatje roest te vinden (zover ik me kan herinneren), maar er zaten dus al aardige gaten in!
maaruhm, tis thread is worthless without pics.. duss..
de rode GT staat vooralsnog voor de deur, als schuurtje te fungeren.. Ceddric heeft nog geen tijd/ruimte dus staat hij hier nog maar even als vlakvulling!
wat gebeurd er verder allemaal? nou de GTI wordt druk aan gelast/geslepen.. het motorruim is nu 'af' en ik was weer verder gegaan aan het verstevigen van de koets op de plekken waar de kooi komt te zitten.
verder zaten er nog wat ventilatiegaten rondom de voorruit... gek genoeg was er met de voorruit erin geen enkel spatje roest te vinden (zover ik me kan herinneren), maar er zaten dus al aardige gaten in!
maaruhm, tis thread is worthless without pics.. duss..
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Die motorruimte ziet er goed uit! Mooi werk.
Hoe ga je die kleine gaatjes aanpakken? Lijkt me lastig lassen...
Hoe ga je die kleine gaatjes aanpakken? Lijkt me lastig lassen...
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
die kleine gaten zijn al dicht.. opvullen en slijpen is het..
moet alleen nog even een kleine slijpschijf, waar ik de bovenste ronde hoeken kan slijpen, kan ik nu met mijn mega slijptol niet bij komen
moet alleen nog even een kleine slijpschijf, waar ik de bovenste ronde hoeken kan slijpen, kan ik nu met mijn mega slijptol niet bij komen
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
over valse bezuinigingen aan je auto gesproken!
ik tankte eigenlijk altijd BP-ultimate... daarmee loopt de GT ongeveer 1:13.5 tot 1:14.8, beetje afhankelijk hoe vaak ik probeer mn rijbewijs kwijt te raken..
nu heb ik de afgelopen 3 tanks (onbewust) BP95 getankt... en mijn laatste tank heb ik nu heel rustig gereden (vraag maar aan Rogier ) en zelfs dan kom ik niet op 1:12.5 uit..
het ouwe beessie krijgt van mij voortaan dus gewoon weer lekker smeuige en vettige BPultimate! Mjam, dat zal ze lekker vinden
ik tankte eigenlijk altijd BP-ultimate... daarmee loopt de GT ongeveer 1:13.5 tot 1:14.8, beetje afhankelijk hoe vaak ik probeer mn rijbewijs kwijt te raken..
nu heb ik de afgelopen 3 tanks (onbewust) BP95 getankt... en mijn laatste tank heb ik nu heel rustig gereden (vraag maar aan Rogier ) en zelfs dan kom ik niet op 1:12.5 uit..
het ouwe beessie krijgt van mij voortaan dus gewoon weer lekker smeuige en vettige BPultimate! Mjam, dat zal ze lekker vinden
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Onbewust? Slaapwandel-avontuurtje?
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
gewoon niet op gelet.. tis dat de dieselslang niet past
Noem jij dat rustig rijden??!!
Geintje hoor, gisteren lekker een dagje over de randstadse snelwegen pruttelen.
Mijn GT is ook al een paar maanden op een dieet van BP ultimatum, maakt hetzelfde verschil.
Staat trouwens ook gewoon in het handleidingboekje, dat de 1.4 's alleen maar Superplus mogen.
Geintje hoor, gisteren lekker een dagje over de randstadse snelwegen pruttelen.
Mijn GT is ook al een paar maanden op een dieet van BP ultimatum, maakt hetzelfde verschil.
Staat trouwens ook gewoon in het handleidingboekje, dat de 1.4 's alleen maar Superplus mogen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
wat ben volgens mij niet boven de 140 geweest, of ik heb het niet gemerkt.. dat kan ook
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
merk je wel aan de inhoud van je brievenbus, ze stonden weer lekker te flitsviolen door NL gister.q01z wrote:wat ben volgens mij niet boven de 140 geweest, of ik heb het niet gemerkt.. dat kan ook
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
ik heb niets gezien :
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Marc, Het is ook de bedoeling dat je ze niet ziet
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
owhhh was dat het
vandaag weer lekker aan de knutsel gweest..
liep al een paar dagen met een aanpassing voor het schakelsysteem in mn hoofd.. maar toen ik vannacht bij de auto ging kijken, bleek het niet mogelijk.. (d0h!) maar ik verzon wel terplekke iets anders!
omdat ik liever dingen eerst in testopstelling maak zodat ik even kan proberen of het werkt.. vandaag maar beetje aan de knutsel geweest, terwijl vincent zijn GTI stond af te vullen met water en kleurstof
eerst de bak maar es professioneel gemonteerd;
alleen de bak, aan beide steunen.. en een krik eronder, zodat hij onder de juiste hoek bleef staan.
groupN stangetjes er even opgeklikt (zonder borgbeugeltjes uiteraard)..
en dan het interieur;
het idee is om de afstand tussen het stuur en de pook te verkorten..
let wel, dit is uiteraard een proefopstelling.. ik ga echt niet met 2 blokkies hout en een ratel-verlengstuk rondrijden
en werkt het? JAWEL!
Link
in het filmpje hoor je nog een hoop gerammel.. komt vooral omdat mn 'pook' niet vastzit.. en omdat de bak eigelijk los op de krik staat verschuift deze een beetje..
vandaag weer lekker aan de knutsel gweest..
liep al een paar dagen met een aanpassing voor het schakelsysteem in mn hoofd.. maar toen ik vannacht bij de auto ging kijken, bleek het niet mogelijk.. (d0h!) maar ik verzon wel terplekke iets anders!
omdat ik liever dingen eerst in testopstelling maak zodat ik even kan proberen of het werkt.. vandaag maar beetje aan de knutsel geweest, terwijl vincent zijn GTI stond af te vullen met water en kleurstof
eerst de bak maar es professioneel gemonteerd;
alleen de bak, aan beide steunen.. en een krik eronder, zodat hij onder de juiste hoek bleef staan.
groupN stangetjes er even opgeklikt (zonder borgbeugeltjes uiteraard)..
en dan het interieur;
het idee is om de afstand tussen het stuur en de pook te verkorten..
let wel, dit is uiteraard een proefopstelling.. ik ga echt niet met 2 blokkies hout en een ratel-verlengstuk rondrijden
en werkt het? JAWEL!
Link
in het filmpje hoor je nog een hoop gerammel.. komt vooral omdat mn 'pook' niet vastzit.. en omdat de bak eigelijk los op de krik staat verschuift deze een beetje..