vertelPgoddijn wrote:
Overigens, ik heb geen gebrek aan 1.6 onderblokken
Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16
Moderator: webmasters
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 08/07
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 08/07
Ik heb de bitumen er eerst met en later zonder fohn uit gebikt. Zonder fohn gaat aanmerkelijk sneller.
Freude am Fahren.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 08/07
Hier ging het veel sneller mét. Niet alle bittumen zijn even hard uitgedroogd. Misschien ligt het daar aan.
Peter: ik heb bijna verlof, en dus tijd
Peter: ik heb bijna verlof, en dus tijd
AX-kopen is verslavend.
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 08/07
zonder is er bij deze ax niet aan te beginnen. dan is het met stukjes en brokjes. eerst goed heet stoken tot er echt veel blaasjes opkomen, dan gaat het zoals een mes door boter waarschijnlijk vraagt iedereen zich af waarom het dan toch zo lang duurt. wel de wagen staat bij men ouders, naast hun wonen men tante met haar kroost en langs de andere kant men grootouders langs moeders kant. je begrijpt als die met zo'n zonnig weer altijd allemaal een praatje komen slaan, er van werken niet veel in huis komt. en vermits ik dan nog eens een echte man ben ( lees: niet kan multitasken) is praten en werken tesamen geen optiearnie wrote:Ik heb de bitumen er eerst met en later zonder fohn uit gebikt. Zonder fohn gaat aanmerkelijk sneller.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 08/07
vandaag de beglische nationale feestdag, dus een vrij dagje. En vermits ik niet echt een nationalist ben dat naar de koning zijn gezeik luisterd en de belgische troepen aanschouwd, had ik toch wel ff tijd om aan de ax te knutselen.
De bitumen zijn er vandaag helemaal uit geraakt. als ook de kachel, de kachelventilator en nog een klein kabelboompje .
niet veel ax meer over hé
Verder nog een beetje orde gemaakt, en een beetje roest tegen gekomen.
plekje in de koffer
plekje aan de bestuurderkant tegen de dorpel
de hele handel dan maar gestofzuigd om overzichtelijk te werk te kunnen gaan. dan maar aan het resterende plakspul begonnen. auw kutwerkje. enfin, de kofferruimte is al 'stickyfree' voor de rest ga ik een hulplijn bellen denk ik, dank u lieftallige vriendin om eens te komen helpen
mooi hé
sfeerfotos:
ZOEK the mask of zorro
hij blijft mooi hé
De bitumen zijn er vandaag helemaal uit geraakt. als ook de kachel, de kachelventilator en nog een klein kabelboompje .
niet veel ax meer over hé
Verder nog een beetje orde gemaakt, en een beetje roest tegen gekomen.
plekje in de koffer
plekje aan de bestuurderkant tegen de dorpel
de hele handel dan maar gestofzuigd om overzichtelijk te werk te kunnen gaan. dan maar aan het resterende plakspul begonnen. auw kutwerkje. enfin, de kofferruimte is al 'stickyfree' voor de rest ga ik een hulplijn bellen denk ik, dank u lieftallige vriendin om eens te komen helpen
mooi hé
sfeerfotos:
ZOEK the mask of zorro
hij blijft mooi hé
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
Hij blijft geweldig mooi. kan niet anders zeggen.
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
btw ff alle bitumen gewogen en ik kwam uit op
bitumenverwijderdag 1: 3.1 kg
bitumenverwijderdag 2: 2.9 kg
bitumenverwijderdag 3: 5.1 kg
dat maakt samen 11.1 kg vetzakkerij eruit gehaald.
bitumenverwijderdag 1: 3.1 kg
bitumenverwijderdag 2: 2.9 kg
bitumenverwijderdag 3: 5.1 kg
dat maakt samen 11.1 kg vetzakkerij eruit gehaald.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
Ik hoop dat het dieet het waard is, je weet dat mensen met ernstige anorexia uiteindelijk ook klapperende botten krijgen en ernstig last hebben van vermogensverlies? Gelukkig blijven auto's zonder dat vet wel functioneren .
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
de wekelijkse update, wel wat over tijd
vermits ik liever alles zelf doe, omdat wat je zelf doet ook beter doet, heb ik zelf maar al het plakspul verwijderd. Dank u wel 5 liter formaten ontvetter beetje uitgiete, beetje laten weken, en dan een beetje heel veel hard wrijven.
en dan krijg je dit:
en na de laatste wrijf
verder nog wat verder gedemonteerd. de deuren uit elkaar gehaald, alles netjes gelabeld en in de doos gestopt en de deuren op zolder. hebben we daar nog aan toe gevoegd: de motorkap en de voorruit.
iemand intresse in de motorkap??? is wel wat roest aan en werk aan de happer, maar valt nog te redden denk ik, je mag ze hebben als je me alles geeft wat aan de motorkap hangt zoals sproeier, rubbers, ...
NA het verwijderen van de voorruit wist ik ook meteen waarom de auto niet lekvrij was als hij buiten stond. ik weet niet of je het goed kan zien op de foto maar op die plaats is de kit niet dik genoeg en zat de ruit gewoon los
en zo ziet hij er nu uit
wat de roest betreft, enkel nog 2 kleine plaatsjes gevonden onder de vooruit, in het midden bovenaan, nx erg lijkt me.
morgenavond gaan we weer verder met klussen
vermits ik liever alles zelf doe, omdat wat je zelf doet ook beter doet, heb ik zelf maar al het plakspul verwijderd. Dank u wel 5 liter formaten ontvetter beetje uitgiete, beetje laten weken, en dan een beetje heel veel hard wrijven.
en dan krijg je dit:
en na de laatste wrijf
verder nog wat verder gedemonteerd. de deuren uit elkaar gehaald, alles netjes gelabeld en in de doos gestopt en de deuren op zolder. hebben we daar nog aan toe gevoegd: de motorkap en de voorruit.
iemand intresse in de motorkap??? is wel wat roest aan en werk aan de happer, maar valt nog te redden denk ik, je mag ze hebben als je me alles geeft wat aan de motorkap hangt zoals sproeier, rubbers, ...
NA het verwijderen van de voorruit wist ik ook meteen waarom de auto niet lekvrij was als hij buiten stond. ik weet niet of je het goed kan zien op de foto maar op die plaats is de kit niet dik genoeg en zat de ruit gewoon los
en zo ziet hij er nu uit
wat de roest betreft, enkel nog 2 kleine plaatsjes gevonden onder de vooruit, in het midden bovenaan, nx erg lijkt me.
morgenavond gaan we weer verder met klussen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
Hoeveel Nm druk heb je bij het wrijven gebruikt? . Ziet er weer lekker fris uit, kun je meteen de mindere plekjes aanpakken
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
lol, ik weet niet hoeveel een gemiddelde belg presteerd aan Nm maar als je het over paardekracht wil hebben voelde ik me op dat moment meer een ezelPgoddijn wrote:Hoeveel Nm druk heb je bij het wrijven gebruikt? . Ziet er weer lekker fris uit, kun je meteen de mindere plekjes aanpakken
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
Haha, Ziet er goed uit jonge ga zo door. dan valt er niet aan te twijfelen dat het een hele vette wagen word.
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
weer een lange tijd niets ven me laten horen, maar toch wel wat doorgewerkt hoor.
Natuurlijk gaat het bij deze ax nooit gemakkelijk of vanzelf heb ik de indruk, er gaat altijd wel iets tegen. maar ik laat de moed zeker niet zakken .
de kabelboom gestript en de hele motorruimte ontdaan van afvijsbaar spul zoals alternator, HRC, remlservo, ...
toen viel men oog op het volgende:
heeft een GT geen K2a blok??? snel men andere GT gecheckt en daar zit weldegelijk een K2a in.
Vermits de motor toch niet meer moet dienen deze er maar geheel uitgebouwd. met het verwijderen van de V-bak begon de miserie al. de bovenste bout wou maar niet los. 2 bitjes en 1 inbussleutel gesneuveld. dan maar een oude torx ingeslagen, een buis van ongeveer 160 cm opgelast en dan eindelijk een zucht van opluchting kunnen slaan.
de motor zelf was dan een eitje om te demonteren. zeker als de wagen zo hoog staat. lekker langs onder uitsleuren
verder de gehele garage nog eens opgekuist en weer wat leuk spul tegen gekomen voor in het verkooptopic.
al de gedemonteerde stukken zitte nu in dosen op de zolder, alles gelabeld. wat een werk
Natuurlijk gaat het bij deze ax nooit gemakkelijk of vanzelf heb ik de indruk, er gaat altijd wel iets tegen. maar ik laat de moed zeker niet zakken .
de kabelboom gestript en de hele motorruimte ontdaan van afvijsbaar spul zoals alternator, HRC, remlservo, ...
toen viel men oog op het volgende:
heeft een GT geen K2a blok??? snel men andere GT gecheckt en daar zit weldegelijk een K2a in.
Vermits de motor toch niet meer moet dienen deze er maar geheel uitgebouwd. met het verwijderen van de V-bak begon de miserie al. de bovenste bout wou maar niet los. 2 bitjes en 1 inbussleutel gesneuveld. dan maar een oude torx ingeslagen, een buis van ongeveer 160 cm opgelast en dan eindelijk een zucht van opluchting kunnen slaan.
de motor zelf was dan een eitje om te demonteren. zeker als de wagen zo hoog staat. lekker langs onder uitsleuren
verder de gehele garage nog eens opgekuist en weer wat leuk spul tegen gekomen voor in het verkooptopic.
al de gedemonteerde stukken zitte nu in dosen op de zolder, alles gelabeld. wat een werk
Last edited by Netheo on WedSep14, 2011 6:17:28 PM, edited 1 time in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 21/07
Ziet er goed uit alle kleine beetje helpen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 14/09
had je de bak en motor ondersteund tijdens los draaien. ? volgens mij is het een spanningsprobleem op de bout.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 14/09
jep, was allemaal gebeurd, krik onder de motor en een blok hout onder de V-bak. ik vond het echt raar, en vooral tijdsrovendJoost wrote:had je de bak en motor ondersteund tijdens los draaien. ? volgens mij is het een spanningsprobleem op de bout.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 14/09
joepie, nieuw speelgoed
kwalitatief niet het beste spul, maar als het stuk is haal ik toch gewoon een nieuwe onder garantie.
verder nog wat spulletjes gedemonteerd en gezocht naar gaatjes of krokante stukjes. Alles is er nu eindelijk af behalve 4 remleidingen en 2 handremkabels. De 16v achteras zit er nog onder maar daar komen dan binnenkort velgen met banden omheen zodat ik een "rolling frame" heb. Dus dacht ik vandaag leuk, na het demonteren van de motorruimteisolatie (stoffig werkje ), de veerpoten van het 16v onderstel eens onder handen te nemen. Bedoeling was om enkel de veren van een standaard GT erop te zetten zodat het bovenaan het montagepunt niet zou raken. en toen begon de miserie weer eens hé. moer wou maar niet los. alles geprobeerd. wat bleek nu, na een klein uurtje vloeken, roepen op de kutmoer, en al ringsleutelsmijtend vast moeten stellen dat de hele draad van de eigenlijke demper er mee aan het uitkomen was. Ik veronderstel dat de moer al eens verkeerd moet gemonteerd geweest zijn ofzo met de slagmoersleutel. Enfin ik kan dus op zoek naar een nieuwe demper want deze is echt niet meer te redden. en ik vind ook dat ik liever een nieuwe koop als het om veiligheid gaat. want een rolkooi monteren en dan met zoiets gaan rondtuffen lijkt me ook wat tegenstrijdig.
kwalitatief niet het beste spul, maar als het stuk is haal ik toch gewoon een nieuwe onder garantie.
verder nog wat spulletjes gedemonteerd en gezocht naar gaatjes of krokante stukjes. Alles is er nu eindelijk af behalve 4 remleidingen en 2 handremkabels. De 16v achteras zit er nog onder maar daar komen dan binnenkort velgen met banden omheen zodat ik een "rolling frame" heb. Dus dacht ik vandaag leuk, na het demonteren van de motorruimteisolatie (stoffig werkje ), de veerpoten van het 16v onderstel eens onder handen te nemen. Bedoeling was om enkel de veren van een standaard GT erop te zetten zodat het bovenaan het montagepunt niet zou raken. en toen begon de miserie weer eens hé. moer wou maar niet los. alles geprobeerd. wat bleek nu, na een klein uurtje vloeken, roepen op de kutmoer, en al ringsleutelsmijtend vast moeten stellen dat de hele draad van de eigenlijke demper er mee aan het uitkomen was. Ik veronderstel dat de moer al eens verkeerd moet gemonteerd geweest zijn ofzo met de slagmoersleutel. Enfin ik kan dus op zoek naar een nieuwe demper want deze is echt niet meer te redden. en ik vind ook dat ik liever een nieuwe koop als het om veiligheid gaat. want een rolkooi monteren en dan met zoiets gaan rondtuffen lijkt me ook wat tegenstrijdig.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 17/09
Wordt het is geen tijd voor een update dacht ik zo
We zullen beginnen waar we vorige keer geëindigd zijn. De demper in de veerpoot is nog altijd niet vervangen, dus ik heb nog geen rolling frame. lol, maar ik had eerst andere zorgen.
Elke belg kent het groene kaartje wel, en dan weet je als belg en axrijder dat er werk aan de winkel is. De GT volcane mocht, of moest liever, naar de keuring.
DAG1:
-standaard GT velgjes er terug onder
-uitlaatlijn er vanonder (iets vervelends gezien)
-achterasje geswapt door een hoger model
-remmen ontlucht
-nummerplaatverlichting L gefixt
En toen ben ik dus zo thuis gekomen.
DAG2:
-aandrijfasje L vervangen
-motor een beurt gegeven
-kleppen geregeld, terwijl ook al de smurie van de spatplaat enzo verwijderd en pakking van het kleppendeksel veranderd
-originele veerpoten er terug onder
-bovenste kapje van de distributieriem veranderd, ratelde een beetje
-inspectie van het gerammel onderaan, ai ai ai
de beugel van de spagetti is dus afgebroken, ofwel hangt de GT te laag ofwel is het belgisch wegennet niet wat het moet zijn, maar ik denk dat ik wel weet hoe het komt. Ben iets te ontstuimig geweest bij het verlaten van men nonkel zijn oprit.
DAG3
-lichten geregeld op het werk
-met 3 ijzeren spanbandjes de beugel en de spagetti samen getrokken, was relatief luchtdicht
-en met glans geslaagd door de keuring (had stiekem men honda overal aan)
We zullen beginnen waar we vorige keer geëindigd zijn. De demper in de veerpoot is nog altijd niet vervangen, dus ik heb nog geen rolling frame. lol, maar ik had eerst andere zorgen.
Elke belg kent het groene kaartje wel, en dan weet je als belg en axrijder dat er werk aan de winkel is. De GT volcane mocht, of moest liever, naar de keuring.
DAG1:
-standaard GT velgjes er terug onder
-uitlaatlijn er vanonder (iets vervelends gezien)
-achterasje geswapt door een hoger model
-remmen ontlucht
-nummerplaatverlichting L gefixt
En toen ben ik dus zo thuis gekomen.
DAG2:
-aandrijfasje L vervangen
-motor een beurt gegeven
-kleppen geregeld, terwijl ook al de smurie van de spatplaat enzo verwijderd en pakking van het kleppendeksel veranderd
-originele veerpoten er terug onder
-bovenste kapje van de distributieriem veranderd, ratelde een beetje
-inspectie van het gerammel onderaan, ai ai ai
de beugel van de spagetti is dus afgebroken, ofwel hangt de GT te laag ofwel is het belgisch wegennet niet wat het moet zijn, maar ik denk dat ik wel weet hoe het komt. Ben iets te ontstuimig geweest bij het verlaten van men nonkel zijn oprit.
DAG3
-lichten geregeld op het werk
-met 3 ijzeren spanbandjes de beugel en de spagetti samen getrokken, was relatief luchtdicht
-en met glans geslaagd door de keuring (had stiekem men honda overal aan)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 17/09
plannen voor de GT volcane na de winter:
-velgen opnieuw lakken want wit is niet meer wit maar gebroken wit. Alleen ik wil misschien eens iets anders. voorstellen? ik dacht aan wit met kawagroen lijntje of zwart met kawagroen lijntje
-motorkap in carbon wrappen, iemand die zich geroepen voelt?
-de lak van de wagen eens onder handen nemen. Net een voorstelling gehad op het werk van nieuwe producten, met een nieuw "speciaal" machine. Resultaat op men baas zen Accord tourer spreken voor zich met dank aan mezelf Geef toe, dat is toch echt zoals bij die mannen van AMERICAN HOTROD op discovery channel hé
plannen voor de blauwe GT (want daar zat je toch op te wachten, niet?)
-volgend weekend ga ik een donoraxje halen voor de flinstonegaten in mijn blauwe te helpen vullen. Btw, alle andere onderdelen van deze ax worden verkocht, na een paar maand gaat wat er nog van over blijft weg.
-dus al wat rot is wordt over gezet
-front ga ik een nieuwe inlassen
-en de rolkooi wordt ingewijd
over het laatste heb ik wel wat vraagjes. vandaag had ik wat tijd en heb ik ze er ff "in gezet". Ook al heb ik op het werk al menig rally en race honda gezien. Zelf een rolkooi plaatsen heb ik nog nooit gedaan. Dus kan iemand mij een korte how to geven? en dan nu de vraagjes:
moeten de voorste buizen netjes langs de a stijlen lopen, dus nog dichter als op de foto? ik vermoed van wel, maar ik vermoed ook dat het er niet tegen moet komen. of ben ik daar dan mis? bij onze racehonda's zitten ze er tegen met van die cagefittingplates ( of hoe dat ook mag noemen) een plaat vol gaatjes die de buis en de stijl met elkaar verbindt zeg maar. maar dat ga ik niet doen hoor
de beugel achteraan lijkt niet breed genoeg te zijn, ik kom elke kant 2 cm te kort, dus de beugel komt niet mooi op de plaat te staan. Of heb ik men plaat verkeerd gezet?en wat eraan te doen? een carrosseriekrik ertussen zetten tot ik de juiste afmeting heb?LOL
achteraan is de wielkas rond en de bevestegingsplaat van de beugel recht, hoe los je dit op, ook is er nog zeker een vinger speleing tussen de plaat en het plaatwerk zelf.
vooraan snap ik er helemaal nx van
Misschien stel ik domme vragen voor de mensen die me zijn voor gegaan op het gebied van een rolkooi plaatsen maar ik doe het liever in één keer goed dan zelf oplossingen te bedenken waar ik later spijt van krijg. dus schiet mij niet af maar geef me een schouderklopje (eventueel een duw) en wijs me de weg
-velgen opnieuw lakken want wit is niet meer wit maar gebroken wit. Alleen ik wil misschien eens iets anders. voorstellen? ik dacht aan wit met kawagroen lijntje of zwart met kawagroen lijntje
-motorkap in carbon wrappen, iemand die zich geroepen voelt?
-de lak van de wagen eens onder handen nemen. Net een voorstelling gehad op het werk van nieuwe producten, met een nieuw "speciaal" machine. Resultaat op men baas zen Accord tourer spreken voor zich met dank aan mezelf Geef toe, dat is toch echt zoals bij die mannen van AMERICAN HOTROD op discovery channel hé
plannen voor de blauwe GT (want daar zat je toch op te wachten, niet?)
-volgend weekend ga ik een donoraxje halen voor de flinstonegaten in mijn blauwe te helpen vullen. Btw, alle andere onderdelen van deze ax worden verkocht, na een paar maand gaat wat er nog van over blijft weg.
-dus al wat rot is wordt over gezet
-front ga ik een nieuwe inlassen
-en de rolkooi wordt ingewijd
over het laatste heb ik wel wat vraagjes. vandaag had ik wat tijd en heb ik ze er ff "in gezet". Ook al heb ik op het werk al menig rally en race honda gezien. Zelf een rolkooi plaatsen heb ik nog nooit gedaan. Dus kan iemand mij een korte how to geven? en dan nu de vraagjes:
moeten de voorste buizen netjes langs de a stijlen lopen, dus nog dichter als op de foto? ik vermoed van wel, maar ik vermoed ook dat het er niet tegen moet komen. of ben ik daar dan mis? bij onze racehonda's zitten ze er tegen met van die cagefittingplates ( of hoe dat ook mag noemen) een plaat vol gaatjes die de buis en de stijl met elkaar verbindt zeg maar. maar dat ga ik niet doen hoor
de beugel achteraan lijkt niet breed genoeg te zijn, ik kom elke kant 2 cm te kort, dus de beugel komt niet mooi op de plaat te staan. Of heb ik men plaat verkeerd gezet?en wat eraan te doen? een carrosseriekrik ertussen zetten tot ik de juiste afmeting heb?LOL
achteraan is de wielkas rond en de bevestegingsplaat van de beugel recht, hoe los je dit op, ook is er nog zeker een vinger speleing tussen de plaat en het plaatwerk zelf.
vooraan snap ik er helemaal nx van
Misschien stel ik domme vragen voor de mensen die me zijn voor gegaan op het gebied van een rolkooi plaatsen maar ik doe het liever in één keer goed dan zelf oplossingen te bedenken waar ik later spijt van krijg. dus schiet mij niet af maar geef me een schouderklopje (eventueel een duw) en wijs me de weg
Last edited by Netheo on MonJan23, 2012 10:04:50 PM, edited 1 time in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+civic EP2 last update 17/09
en dan het laatste probleem wat me het meeste zorgen baart. owké ik weet het, een racer is niet iets dat estetisch top moet zijn maar toch. Hier mis ik dus 2 cm om het estetisch top te laten blijven
7.5 cm van kas naar paal
9.5 cm van kas naar dash ( je moet me geloven want foto is mislukt)
buisje iets inkorten boveraan waar ze tegen de beugel achteraan komt?
7.5 cm van kas naar paal
9.5 cm van kas naar dash ( je moet me geloven want foto is mislukt)
buisje iets inkorten boveraan waar ze tegen de beugel achteraan komt?
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen