plannen voor de GT volcane na de winter:
-velgen opnieuw lakken want wit is niet meer wit maar gebroken wit. Alleen ik wil misschien eens iets anders. voorstellen? ik dacht aan wit met kawagroen lijntje of zwart met kawagroen lijntje
-motorkap in carbon wrappen, iemand die zich geroepen voelt?
-de lak van de wagen eens onder handen nemen. Net een voorstelling gehad op het werk van nieuwe producten, met een nieuw "speciaal" machine. Resultaat op men baas zen Accord tourer spreken voor zich met dank aan mezelf

Geef toe, dat is toch echt zoals bij die mannen van AMERICAN HOTROD op discovery channel hé
plannen voor de blauwe GT (want daar zat je toch op te wachten, niet?)
-volgend weekend ga ik een donoraxje halen voor de flinstonegaten in mijn blauwe te helpen vullen. Btw, alle andere onderdelen van deze ax worden verkocht, na een paar maand gaat wat er nog van over blijft weg.
-dus al wat rot is wordt over gezet
-front ga ik een nieuwe inlassen
-en de rolkooi wordt ingewijd
over het laatste heb ik wel wat vraagjes. vandaag had ik wat tijd en heb ik ze er ff "in gezet". Ook al heb ik op het werk al menig rally en race honda gezien. Zelf een rolkooi plaatsen heb ik nog nooit gedaan. Dus kan iemand mij een korte how to geven? en dan nu de vraagjes:

moeten de voorste buizen netjes langs de a stijlen lopen, dus nog dichter als op de foto? ik vermoed van wel, maar ik vermoed ook dat het er niet tegen moet komen. of ben ik daar dan mis? bij onze racehonda's zitten ze er tegen met van die cagefittingplates ( of hoe dat ook mag noemen) een plaat vol gaatjes die de buis en de stijl met elkaar verbindt zeg maar. maar dat ga ik niet doen hoor

de beugel achteraan lijkt niet breed genoeg te zijn, ik kom elke kant 2 cm te kort, dus de beugel komt niet mooi op de plaat te staan. Of heb ik men plaat verkeerd gezet?en wat eraan te doen? een carrosseriekrik ertussen zetten tot ik de juiste afmeting heb?LOL

achteraan is de wielkas rond en de bevestegingsplaat van de beugel recht, hoe los je dit op, ook is er nog zeker een vinger speleing tussen de plaat en het plaatwerk zelf.

vooraan snap ik er helemaal nx van
Misschien stel ik domme vragen voor de mensen die me zijn voor gegaan op het gebied van een rolkooi plaatsen maar ik doe het liever in één keer goed dan zelf oplossingen te bedenken waar ik later spijt van krijg.

dus schiet mij niet af maar geef me een schouderklopje (eventueel een duw) en wijs me de weg

AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen