Fenwick (2 GTI's + 2 TRE's)
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
dank heren!
Een beter fototoestel heb ik, maar ik wist niet dat ik het bij me had
Een beter fototoestel heb ik, maar ik wist niet dat ik het bij me had
AX-kopen is verslavend.
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
Jullie zijn mooi gevorderd met het project Gefeliciteerd!
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
gelukkige verjaardag
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
Gefeliciteerd!!
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
Gefeliciteerd!
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
dankje! Momenteel voorzichtig wakker aan het worden van een nachtje gent. Straks opnieuw feest
AX-kopen is verslavend.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza)
Gisterenmiddag zijn we naar de schuur gegaan met het idee om te rijden. Daar aangekomen hebben we een lijst gemaakt met de nog te doene puntjes alvorens een testrit gemaakt kon worden.
De meeste dingen konden eenvoudig gedaan worden en de testrit kwam er dus van.
Ik heb het onderstel nog eens nagezien, andere remschijven gemonteerd met ds2500 remblokken;
schakelstangen:
De voorbumper en koplampen moeten nog gepast worden, maar we wilden toch al eens rijden. Dus wel besloten om te beunen
Eerst ben ik traag weggereden om alles te testen. We moesten ook dringend tanken, daar er maar 4 liter in de benzinetank was.
Na een vrij grote testrit te doen heb ik hem teruggezet in zijn hok.
De witte wielen die je ziet op de grijze GT moeten op de rallyGTI komen.
Na deze testrit heb ik inmiddels gemerkt dat:
- de remlichten niet werken omdat de sensor nog niet terug gemonteerd is op de pedalen
- hij redelijk overstuurd is, maar dat kan komen door de slechte banden achteraan
- de kmtellerkabel niet werkt
- de koppeling neemt wat op het laatste ondanks dat ze bijna nieuw is. Het is wel al aant beteren, dus waarschijnlijk kan ze er in blijven.
Voor de rest rijdt hij eigenlijk echt zalig, zonder veel problemen. De Group-N dempers, nieuwe rubbers en kooi doen het boeltje toch een stuk beter rijden.
Filmpjes heb ik, maar ga ik toch maar niet online zetten. Misschien maak ik nog een nieuw filmpje!
Ik heb wel een filmpje van de eerste start vorige week:
http://www.youtube.com/watch?v=vktKCBX-mx4
De meeste dingen konden eenvoudig gedaan worden en de testrit kwam er dus van.
Ik heb het onderstel nog eens nagezien, andere remschijven gemonteerd met ds2500 remblokken;
schakelstangen:
De voorbumper en koplampen moeten nog gepast worden, maar we wilden toch al eens rijden. Dus wel besloten om te beunen
Eerst ben ik traag weggereden om alles te testen. We moesten ook dringend tanken, daar er maar 4 liter in de benzinetank was.
Na een vrij grote testrit te doen heb ik hem teruggezet in zijn hok.
De witte wielen die je ziet op de grijze GT moeten op de rallyGTI komen.
Na deze testrit heb ik inmiddels gemerkt dat:
- de remlichten niet werken omdat de sensor nog niet terug gemonteerd is op de pedalen
- hij redelijk overstuurd is, maar dat kan komen door de slechte banden achteraan
- de kmtellerkabel niet werkt
- de koppeling neemt wat op het laatste ondanks dat ze bijna nieuw is. Het is wel al aant beteren, dus waarschijnlijk kan ze er in blijven.
Voor de rest rijdt hij eigenlijk echt zalig, zonder veel problemen. De Group-N dempers, nieuwe rubbers en kooi doen het boeltje toch een stuk beter rijden.
Filmpjes heb ik, maar ga ik toch maar niet online zetten. Misschien maak ik nog een nieuw filmpje!
Ik heb wel een filmpje van de eerste start vorige week:
http://www.youtube.com/watch?v=vktKCBX-mx4
AX-kopen is verslavend.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Fantastisch hoe dit project de afronding nadert! Wat issie wit!!!
Ben nog altijd erg benieuwd naar het eindresultaat, deze update belooft enorm veel goeds!
Ben nog altijd erg benieuwd naar het eindresultaat, deze update belooft enorm veel goeds!
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Als het goed is, is ie binnen ten laatste 2 weken alweer niet meer zo wit
Er is nog werk aan, maar we beginnen ergens te geraken..
Er is nog werk aan, maar we beginnen ergens te geraken..
AX-kopen is verslavend.
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
ziet er nog zalig uit in het wit vind ik. Klinkt wel lekker in het filmpje.
ben weer wat jaloers geworden op "Fenwick's AX Paradise"
ben weer wat jaloers geworden op "Fenwick's AX Paradise"
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
ziet er goed uit
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Oeh ziet er goed uit allemaal. En nog gefeliciteerd het is wat laat maar ik zat in italie
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
alweer bedankt heren
Ik ben gisteren gaan informeren voor de bandjes die eromheen moeten.
Ik twijfel eigenlijk vooral tussen de R888 toyo's en de Kumho's ku31 (die dat Jordi heeft/had).
De r888 banden gaan wel meer grip hebben, maar ik wil mn budget ook wat sparen. Maar dan vrees ik dat ik zal spijt krijgen.
Veel hangt ook af van het weer. Als het mn eerste rally regent heb ik weinig aan die r888-banden...
lastige keuze
Ik ben gisteren gaan informeren voor de bandjes die eromheen moeten.
Ik twijfel eigenlijk vooral tussen de R888 toyo's en de Kumho's ku31 (die dat Jordi heeft/had).
De r888 banden gaan wel meer grip hebben, maar ik wil mn budget ook wat sparen. Maar dan vrees ik dat ik zal spijt krijgen.
Veel hangt ook af van het weer. Als het mn eerste rally regent heb ik weinig aan die r888-banden...
lastige keuze
AX-kopen is verslavend.
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Laat ik het makkelijker maken. Heb je nog steeds GTI veren? dan kumho. Heb je significant hardere veren dan standaard (zeg 2x) dan toyo's. Anders ga je nl de toyo's nooit op hun volledige potentieel gebruiken en dat is helemaal zonde van het geld.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Anders iets in de in trend van de dunlop sp sport 01 nemen, net even wat beter dan kumho's (ook wat duurder helaas).
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
Wat regen icm R888 is echt niet zo'n issue hoor. Plensbuien wel.
Re: Fenwick (2 GT's, 2 GTI's, een 1.1 TRE en een Impreza) ri
en de Indy banden? die zijn niet zo duur?