Gisterenmiddag zijn we naar de schuur gegaan met het idee om te rijden. Daar aangekomen hebben we een lijst gemaakt met de nog te doene puntjes alvorens een testrit gemaakt kon worden.
De meeste dingen konden eenvoudig gedaan worden en de testrit kwam er dus van.
Ik heb het onderstel nog eens nagezien, andere remschijven gemonteerd met ds2500 remblokken;
schakelstangen:
De voorbumper en koplampen moeten nog gepast worden, maar we wilden toch al eens rijden. Dus wel besloten om te beunen
Eerst ben ik traag weggereden om alles te testen. We moesten ook dringend tanken, daar er maar 4 liter in de benzinetank was.
Na een vrij grote testrit te doen heb ik hem teruggezet in zijn hok.
De witte wielen die je ziet op de grijze GT moeten op de rallyGTI komen.
Na deze testrit heb ik inmiddels gemerkt dat:
- de remlichten niet werken omdat de sensor nog niet terug gemonteerd is op de pedalen
- hij redelijk overstuurd is, maar dat kan komen door de slechte banden achteraan
- de kmtellerkabel niet werkt
- de koppeling neemt wat op het laatste ondanks dat ze bijna nieuw is. Het is wel al aant beteren, dus waarschijnlijk kan ze er in blijven.
Voor de rest rijdt hij eigenlijk echt zalig, zonder veel problemen. De Group-N dempers, nieuwe rubbers en kooi doen het boeltje toch een stuk beter rijden.
Filmpjes heb ik, maar ga ik toch maar niet online zetten. Misschien maak ik nog een nieuw filmpje!
Ik heb wel een filmpje van de eerste start vorige week:
http://www.youtube.com/watch?v=vktKCBX-mx4
AX-kopen is verslavend.