het is, denk ik, een GT uitlaat, maar ik kan het niet 100% garanderen.. er zit wel nog een catalysator tussen, misschien dat die problemen oplevert. ik heb al zitten kijken, budget is €125 voor n spaghetti en de kat dr tussenuitzagen kan daarna ook.
nokkenastandwiel nog niet gemarkeerd. kwam dr wel achter dat er timing-streepjes op staan, maar daar kan ik niet zoveel mee als ie voor t zelfde geld nogsteeds n tand verkeerd staat. het is wel een tandwiel dat verbouwd is van een originele, dus het gat zou er nog in moeten zitten, ik kan straks nog wel ff kijken of ik het vinden kan aan de achterkant, maar waar zit dan het gat in de kop precies?
het grootste probleem is dat ik het tandwiel niet versteld krijg, met de schroefjes los en de riem ietwat gelost wil ie alsnog niet draaien.

anders was ik gewoon gaan draaien en proefrijden...
het probleem blijft dat ie een beetje vertraagd op het gas reageert en qua vermogen ergens tussen een 1.0 en een 1.1 uitkomt.. beide symptomen zijn toe te schrijven aan een distributie die n tandje versprongen is volgens "het internet" maar nog n tand verzetten wil gewoon niet, dan begint ie onwijs te tikken (kleppen die raken, denk ik

) dus toen hebben we m maar gauw weer teruggezet
verder heb ik mn twijfels bij de klepinstellingen, 0.20mm inlaat, 0.30mm uitlaat? dat laatste moet toch 0.40 zijn? zou dat ook een negatieve impact op het vermogen kunnen hebben?