verschil tussen min-max is 1.4L

Moderator: webmasters
Wat betreft het remlicht probleem zou ik toch preventief de schakelaar vervangen, iets wat stuk is repareerd zichzelf echt nietHilko wrote:Wel, het remlicht-probleem heeft zichzelf opgelost. Daar hou ik wel van.
De centrale vergrendeling werkt ook, eindelijk. Het enige puntje is dat je de sleutel in positie moet houden bij sluiten of openen, anders wordt de stuur-servo gek. Maar verder werkt het gewoon.
Dank je wel!AlexanderB wrote:pijlstokken zijn nog te koop, met gele dop, en zijn 'beter' (klemmen dicht)
verschil tussen min-max is 1.4L
Het remlicht probleem zat hem in de schakelaar die losgesukkeld was door de aktie met de snelheidsmeterkabelHenk Bats wrote:Wat betreft het remlicht probleem zou ik toch preventief de schakelaar vervangen, iets wat stuk is repareerd zichzelf echt nietHilko wrote:Wel, het remlicht-probleem heeft zichzelf opgelost. Daar hou ik wel van.
De centrale vergrendeling werkt ook, eindelijk. Het enige puntje is dat je de sleutel in positie moet houden bij sluiten of openen, anders wordt de stuur-servo gek. Maar verder werkt het gewoon.![]()
En wat betreft de CV denk ik dat het probleem zit in het deurslotje, als je de sleuteldraai draait beweegt er een lipje dat lipje hoor een vrijeslag te hebben.
Ik zal het proberen uit te leggen, bij op slot draaien gaat het lipje naar beneden en druk de servo in zodat het kontakt omschakeld en alle deuren worden gesloten.
Als je in jouw geval tijdens de aktie "sluiten" de sleutel in de rustpositie zet (vertikaal) gaat waarschijnlijk het lipje mee in de rustpositie en wordt de servo weer uitgetrokken met als gevolg openen van alle deuren.
Hetdemonteren en de vrije slag van het lipje weer herstellen zal dan ook mogelijk de oplossing zijm.
Succes gewenst.
Groetjes, Henk
Je vergeet een andere pedalenset he, met alleen de bak ben je dr niet, dr zit een mechanisme op waarmee je em niet kunt starten in de D stand, ook daarvoor zal zeer waarschijnlijk de nodige bedrading zittenAlexanderB wrote:hoezo niet? enige dat je extra moet doen tov een gewone 1.6 swap is de bedieningshendel van de automaat omzetten..