Ja, die fan onder de motorkap. Die fan gaat bij mij draaien als de temperatuurmeter op m'n dash op het laatste streepje vóór het rode streepje staat.AlexanderB wrote:die sensor kan je dr uitdraaien, en ja, dan moet je dr weer wat nieuwe kvs in gooien en ontluchten ja, want die zit gewoon met het andere eind in het water.
injectiehuis omwisselen is misschien ook een goed idee, check ook gelijk ff of je luchtfilter nog fris is, en geef je ecu een reset (en dan gewoon lekker 20 minuten n krantje lezen, auto op de handrem en in zn vrij, lekker laten draaien tot de fan onder de motorkap aangaat. (wel eerst goed ontluchten enzo he)
En bij stationair lopen bereik ik dat met koude motor na 20 minuten echt nog niet...Die ventilator doet het wel, maar gaat pas in extreem uitzonderlijke gevallen aan.
Zal eens in de Haynes checken hoe dat nog maar weer zat met ontluchten. Iets met een fles op de radiateur zodat het bijvulpunt het hoogste was en dan één voor één de nippeltjes (waarvan ik nog even moet kijken waar ze zitten) dichtdraaien op het moment dat er KVS uitkomt, toch?
Dat moet zo'n sukkel als ik ook wel kunnen. Hebben we volgend weekend weer wat te doen...