Ik neem trouwens aan dat met het huidige, opkomende lenteweer de kachel lekker uit blijft?

Moderator: webmasters
Ik kijk er ook naar uit om asap met de GTI te kunnen gaan knallenPgoddijn wrote:Ik hoop dat je er snel echt voor de volle 100% van kunt genieten! Hopelijk hou je ook nog een beetje tijd over, maar gelukkig wordt je behoorlijk goed omringt door mensen die lekker helpen met het werk en blijkbaar best kundig zijn! En nog steeds, ik ben eigenlijk wel heel erg jaloers op die ruimte. Ik mag eigenlijk ook niet klagen, maar helaas heb ik maar plaats voor 1 auto, en dan is het nog oppassen ivm de andere auto die ernaast staat.
Ik neem trouwens aan dat met het huidige, opkomende lenteweer de kachel lekker uit blijft?
hm, dit zal ik toch ff nader moeten bekijken!q01z wrote:klinkt een beetje alsof je draagarmlagers versleten zijn dan Fenwick!
staan je wielen er nog wel recht onder als je er een metertje of 10 achter gaat staan? (vooral dus ff na een handrembochtje oid)
citrofenwick wrote: en speciaal voor jeroen:
![]()
Ik heb hier zeker van geleerd. Ik blijf mn 2 foutjes wel gewoon erg vinden, zelfs al is er eigenlijk niets ergs gebeurd. Het zijn dingen die allemaal voorkomen konden worden. Ik baal er ook van dat er veel offroad pics en filmpjes terug te vinden zijn.jb wrote:hoi gebroeders debaere
ik vind het bijzonder knap dat jullie 8ste van de 15 in jullie klasement bent geindigd gezien de straftijd en de problemen met koude banden
ervaring heeft me geleerd dat als er van het begin iets mis gaat , en je tijd verliest , je de grenzen gaat verlegen om te proberen de verloren tijd intehalen, met slip partijen , en heel vaak crashes als gevolg
jullie hebben dat heel profecioneel aangepakt
en jullie hebben een uitstekende ervaring opgedaan , ongetwijfeld zal je iets vlugger controleren of de stoel wel ideaal staat en of de bandendruk niet te hoog is en ze wel warm genoeg hebben
conclusie = een geslaagde rally
ps , merci voor de fotos
citrofenwick wrote: en speciaal voor jeroen:
![]()
Inderdaad. Een gehuurde van NCRS. Wel opvallend dat er een noord-franse nummerplaat op hangt ondanks dat ie van een bedrijf is hier uit de buurt. Wellicht omdat die hier niet gehomologeerd is en nooit op de baan zou kunnen. (daar wel ivm frans onverhard kampioenschap)denny wrote:ik zag een saxo T4 in een van de filmpjes:)